נשאר בבית: בנט מכחיש חזרה לפוליטיקה למרות הסקרים המחמיאים

ראש הממשלה החליפי ומחזיק תיק איראן הודיע שלא יתמודד בבחירות הקרובות, ומכחיש את הדיווח של עמית סגל על חזרה אפשרית אחרי סקרים מחמיאים שמצביעים על אופציה להוות שוב את לשון המאזניים | הרוח הציונית על הדיווח: "קשקוש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/22 07:34 ח באלול התשפב

נשאר בבית: בנט מכחיש חזרה לפוליטיקה למרות הסקרים המחמיאים
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר הדיווח אמש (שבת) כי ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט שוקל שלא לפרוש מהפוליטיקה, הבוקר (א') הדברים מתבהרים. במעריב דווח כי בנט מסר שאכן הועבר אליו סקר אחד שנעשה שלא ביוזמתו, אך הוא אינו שוקל לחזור לחיים הפוליטיים. מסביבתו גם נמסרו מסרים דומים. במפלגת "הרוח הציונית", היורשת של ימינה, כינו את הדיווח 'קשקוש' והבהירו כי המפלגה מתקדמת קדימה.

רוצה להיות שוב לשון המאזניים

כזכור, אחרי שנה במשרד ראש הממשלה, החליט לפני כחודשיים נפתלי בנט, שלא להתמודד בבחירות לכנסת ה-25. "אשאר חייל נאמן של הארץ הזו, אותה שירתי כל חיי כלוחם, כקצין, כשר וכראש הממשלה שלכם. מדינת ישראל היא אהבת חיי. לשרת אותה זה היעוד שלי", כתב.

בנט ולפיד. סופה של ממשלת השינוי

בנט ולפיד מכריזים סופה של ממשלת השינוי | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עמית סגל דיווח על האופציה של בנט לחזרה, ועל הסקרים המחמיאים. על פי הדיווח מחקר וסקרים שהוצגו לראש הממשלה החליפי בימים האחרונים מנבאים הצלחה מסוימת למפלגה בראשותו עם פוטנציאל של שמונה מנדטים, ואולי אף יותר מכך, מספר שספיק לבנט להיות שוב לשון המאזניים.

לפיד מתייעץ עם בנט

בתחילת השבוע פרסמנו כי גורם מדיני בכיר אומר כי לפיד מתייעץ עם בנט ללא הפסקה. גורם הוסיף ואמר על בנט כי הוא, "מעריך את החשיבה היוצרת שלו, את היכולות שלו ואת ההבנה הרחבה שלו ואת הניסיון שלו. כמו שבעלות השחר ברגע שזה התחיל מיד הוא ישב עם לפיד בשולחן. זה מוח שאתה רוצה לידך בסיטואציות מורכבות".