בחירות 2022

לפיד ונתניהו יפגשו מחר לשיחת עדכון ביטחונית

אחרי שנה שלמה שנמנע נתניהו לפגוש את ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט לשיחות עדכון, מחר ייפגשו נתניהו ולפיד לשיחת עדכון שנייה מאז נכנס לפיד ללשכת ראש הממשלה, "זה חלק ממנהל תקין של מדינה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 28/08/22 15:03 א באלול התשפב

לפיד ונתניהו יפגשו מחר לשיחת עדכון ביטחונית
לפיד עם נתניהו, צילום: חיים צח, לע"מ

בזמן שהם משמיצים זה את זה בכלי התקשורת, ראש הממשלה יאיר לפיד וראש האופוזיציה נתניהו יפגשו מחר לשיחת עדכון ביטחונית, בפעם השנייה מאז נכנס לפיד לתפקיד ראש ממשלת ישראל, כך מוסר גורם מדיני בכיר.  

הגורם המדיני אמר כי לפיד פוגש מחר את נתניהו לעדכון. חשוב לעדכן את ראש האופוזיציה בין אם יש בחירות או אין בחירות זה חלק ממנהל תקין של מדינה וכך צריך להיות. אנחנו נעדכן אותו בכל הנוגע להסכם הגרעין המתגבש בין איראן למעצמות.

נזכיר כי אחרי שנה שלמה בה החרים נתניהו את שיחות העדכון עם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, הוא נפגש לראשונה עם לפיד בעיצומו של מבצע עלות השחר, נתניהו מסר לכלי התקשורת בתום הפגישה עם לפיד: "אנחנו בעיצומם של קרבות. אני כמובן נותן גיבוי מלא לממשלה, לצה״ל, לכוחות הביטחון. אני גם מחזק את תושבי הדרום על עמידתם האיתנה ומבקש מהם להמשיך לשמור על הנחיות פיקוד העורף שמצילות חיים.  קיבלתי עדכון מפורט, שמעתי את הדברים בקשב רב ונתתי מניסיוני כמה עצות לא רק לגבי ההמשך אלא גם לגבי תחומים שונים ואני חושב שהעצות האלה יכולות להועיל מאוד לביטחון ישראל".