תיעוד ראשון כבר היסטוריה: תמונתו של נפתלי בנט נתלתה על קיר ראשי הממשלה

חודשיים אחרי שעזב את תפקיד ראש ממשלת ישראל והעביר אותו ליאיר לפיד, התמונה של נפתלי בנט נתלתה על קיר ראשי הממשלה אחרי תמונתו של נתניהו

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 28/08/22 08:53 א באלול התשפב

כבר היסטוריה: תמונתו של נפתלי בנט נתלתה על קיר ראשי הממשלה
בנט , צילום: חדשות כיפה

לפני כחודשיים ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט החליט על צעד דרמטי, הוא פירק את הקואליציה, החליט ללכת לבחירות והעביר את תפקיד ראש ממשלת ישראל לשותפו להקמת הממשלה, יאיר לפיד, היום אנחנו מביאים תיעוד שמראה כי התמונה של בנט, שכיהן כראש ממשלה לתקופה הקצרה ביותר בישראל, נתלתה על קיר ראשי הממשלה במשרד ראש הממשלה בירושלים. 

נזכיר כי לפני כמה שבועות נתקלנו במראה חריג במשרד ראש הממשלה, בכניסה למשרד ראש הממשלה בירושלים, בדרך לישיבת הממשלה, נעדרה תמונתו של יושב ראש הליכוד מקיר ראשי הממשלה. כאשר בדקנו את הנושא, גורמים במשרד ראש הממשלה מסרו לחדשות כיפה כי התמונה של נתניהו נלקחה על מנת להעתיק את המידות המדויקות עבור התמונה של הבא בתור, ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, לאחר מספר שעות, התמונה של נתניהו הוחזרה לקיר.

השר לשעבר איוב קרא הגיב על הסרת התמונה של נתניהו ואמר: "הורדת תמונתו של בנימין נתניהו מהקיר של תמונות כל ראשי הממשלה בכניסה למשרד ראש הממשלה זו פרובוקציה נגד כל מחנה הלאומי. מעניין שדווקא עכשיו לפני הבחירות  תמונתו של בנימין  נתניהו שהיא חדשה יחסית צריכה מסגרת חדשה בשם כל המחנה הלאומי והליכוד אני דורש להחזיר את תמונתו של נתניהו לאלתר למקום בו הוא ראוי יחד עם תמונותיהם של כל ראשי הממשלה במדינת ישראל".