בחירות 2022

איוב קרא: האיראנים מאיימים על חיי אבל אני לא נרתע | צפו

חבר הכנסת לשעבר והשר לשעבר מטעם הליכוד חוגג בפריימריז ואומר כי ברשימתו יש רק מי שבוודאות "לא ילכו קדימה ולא אחורה" | על האיומים כלפיו: "גם אם אצטרך להקריב את עצמי את טיפת דמי האחרונה, אמשיך באותה הדרך"

אלעד הומינר עמיאל ירחי עמיאל ירחי ואלעד הומינר, חדשות כיפה 10/08/22 15:01 יג באב התשפב

איוב קרא: האיראנים מאיימים על חיי אבל אני לא נרתע | צפו
איוב קרא, צילום: עמיאל ירחי

הליכוד חוגגת דמוקרטיהבשעה 09:00 בבוקר (ד') נפתחו 110 הקלפיות והפריימריז של הליכוד יצאו לדרך. מתפקדי המפלגה יבחרו עד השעה 21:00 את המועמדים המועדפים עליהם לכנסת ה-25, ומי שמקווה להשתחל לרשימה הבאה של הליכוד הוא חבר הכנסת לשעבר והשר לשעבר, איוב קרא

"הקרנבל הכי חשוב ומעניין שאפשר למצוא במדינת ישראל", אמר קרא בהתלהבות לחדשות כיפה. "הניהול וההרגשה בפריימריז לא היו כך אף פעם, מנהלים אותם נכון. אני בטוח שזה יביא לליכוד כוחות מחודשים לקראת חזרה לשלטון". 

על המועמדים שלו לרשימה, אמר השר לשעבר: "רק אנשי טובים, ערכיים, אידאולוגיים וימניים - שאני יודע בוודאות שלא ילכו קדימה ולא אחורה".

יש מי שמאיים על חייך?

"לא אהבתי שזה דלף החוצה ואני לא רוצה לגעת בזה, אבל אין ספק שהפכתי להיות מטרה אצל האיראנים. זה לא אני אומר אלא המערכות הרשמיות שקראו לי לתדרוכים בתקופה האחרונה. זה לא במדינת ישראל אבל כן איפה שאני מסתובב שם אני עושה עבודת קודש כדי להביא להחלשתה של איראן".

"בעיקר בעיראק, בכורדיסטן, מדינות המפרץ ואזרבייג'ן שם התגליתי על הגבול האיראני ומאז הם רודפים אותי. אני לא נרתע. גם אם אצטרך להקריב את עצמי את טיפת דמי האחרונה, אמשיך באותה הדרך. לא האיראנים, לא חיזבאללה ולא חמאס יפחידו אותי להמשיך באותו כיוון חשיבה". 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן