"מובילת האג'נדות הפמינסטיות"| ארגונים חרד"לים למתפקדי הליכוד: אל תצביעו לחברת הכנסת הזאת

שורה של ארגונים חרד"לים פנו במכתב למתפקדי הליכוד בו ביקשו שלא יצביעו עבור חברת הכנסת מאחר והיא מקדמת אג'נדות פמיניסטיות| קרן ברק בתגובה למכתב שהופץ נגדה "אלה הם המאבקים שלי וגם אמשיך בהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/22 13:43 יג באב התשפב

"מובילת האג'נדות הפמינסטיות"| ארגונים חרד"לים למתפקדי הליכוד: אל תצביעו לחברת הכנסת הזאת
קרן ברק , צילום: כיפה

פרייזמריז דרמטיים במפלגת הליכוד. בשעה 09:00 נפתחו 110 הקלפיות ומתפקדי הליכוד יבחרו היום (ד') את רשימת המפלגה לכנסת ה-25. התוצאות יכריעו מי מבין חברי הכנסת המכהנים יזכה בכהונה נוספת, מי יאלץ לחזור הביתה ומי יצליח להפתיע ולהשתחל לרשימת הליכוד למרות שאינו חבר כנסת מכהן.

מי שעומדת בשעות האחרונות תחת מתקפה מצד ארגונים שנלחמים באפשרות שתיבחר שוב בפריימריז לכנסת היא חברת הכנסת קרן ברק, שעל פי טענת אותם הארגוני, ברק תומכת במלחמה שמנהל הפמיניזם הרדיקלי בצה"ל באמצעות בג"צ שהנו כידוע מעוז האקטיביזם השיפוטי בישראל".  

חברי כנסת מהליכוד חברו בכך לגורמים בשמאל

במכתב ששלחו למתפקדי הליכוד הכתבו הארגונים כי המהפכה התרבותית המתרחשת בימים אלו בישראל,  שולחת חיצי הרס על מוסד המשפחה, גורמת לליבוי מלחמה בין המינים ולפירוק הזהות הלאומית והמשפחתית והאישית, לטענת הארגונים אותה אג'נדה חלחלה גם למחנה הימין והאג'נדות הללו מוקדמות על ידי חברת כנסת קרן ברק מהליכוד מהליכוד, "אג'נדות אלו לצערנו חלחלו למחנה הלאומי יהודי וגם אצלנו בבית  - הליכוד.

"בשנה האחרונה סיימנו שני מאבקים פורצי דרך בהן הצלחנו לעצור את "הצעת חוק אלימות כלכלית" וכן את אימוץ "אמנת איסטנבול" אשר מכילה ערות סעיפים שיחד מהווים כלי נשק רדיקלי כנגד מוסד המשפחה והלאומיות היהודית כאחד".

המכתב המלא צילום: ללא

להמנע מבחירה בגורמים שמקדמים אג'נדות מסוכנות אלו

עוד נכתב במכתב כי "על הצעות החוק המדוברות  היו חתומים גם חברי כנסת מהליכוד אשר חברו בכך לגורמים בשמאל. מובילת האג'נדות הפמיניסטיות בליכוד הנה חברת הכנסת קרן ברק, אשר תומכת בין היתר במלחמה שמנהל הפמיניזם הרדיקלי בצה"ל באמצעות בג"צ שהנו כידוע מעוז האקטיביזם השיפוטי בישראל. אנו עומדים היום בפני יום חשוב במהלכו ובאמצעות קולו של כל אחד מכן לרכיב יחד את נבחרת הליכוד לכנסת הבאה ובעזרת ה' גם את הממשלה הבאה. 

וכאן מקומו של כל אחד מכם - מי שמוסד המשפחה כמו גם לכידותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית חשובים לו ראוי שיודיע את האג'נדות הנ"ל ובאשר לבחירה היום, יימנע מבחירה בגורמים שמקדמים אג'נדות מסוכנות אלו. 

קרן ברק: "אלה הם המאבקים שלי וגם אמשיך בהם"

בין החתומים על העצומה, ארכון "דרור בליכוד" "אבות למען צדק", "שוברות שוויון", "איגוד רבני הקהילות", "מטה יהודי לאומי" , "תורת לחימה", "ה.ל.ב.", "בוחרים במשפחה", "מרכז ליב"ה", "התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית", ארגון "חותם", "בצלמו" וארגון "אופק". 

מטעמה של קרן ברק נמסר בתגובה למכתב שמופץ נגדה: "המאבקים שלי הם למניעת אלימות בתוך המשפחה נגד מי שפועל באלימות כלפי ילדים ונשים. אלה הם המאבקים שלי וגם אמשיך בהם. מי שמנסה לפגוע בי אלו המתחרים שלי שמונעים משיקולים פוליטיים בלבד ולא משיקולים אידיאולוגיים".