צפו "בעזרת השם נדרוס את השמאל": התגובות להתבטאות של איוב קרא

חבר הכנסת והשר לשעבר מהליכוד תועד כשהוא צועק בלהט נגד השמאל במהלך כנס בחירות | גדי יברקן לחדשות כיפה: "אנחנו לא באים לרמוס, אנחנו באים לשלוט". איתן גינזבורג: "הגיע הזמן למנהיג ממלכתי שמחבר את כל החברה הישראלית"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/07/22 09:24 כה בתמוז התשפב

"בעזרת השם נדרוס את השמאל": התגובות להתבטאות של איוב קרא
איוב קרא, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

"בעזרת השם נדרוס. נדרוס, נדרוס את השמאל. השם עוז לעמו ייתן, השם יברך את עמו בשלום", כך תועד אומר חבר הכנסת והשר לשעבר מהליכוד, איוב קרא, שמתמודד בימים אלה על מקום ברשימת המפלגה לבחירות לכנסת ה-25. את הדברים שהובאו ב"אולפן שישי", אמר בכנס בחירות של המפלגה כשלצדו יושבים חברי הכנסת אבי דיכטר, גלית דיסטל אטבריאן וגדי יברקן. 

דיסטל ניראת בתיעוד כשהיא כובשת את פניה ולאחר מכן מוחאת קלות כפיים. יברקן מסר הבוקר (א') ל"חדשות כיפה" בתגובה לדברים: "אנחנו לא באים לרמוס, אנחנו באים לשלוט". דיכטר הגיב אמר בראיון בגל"צ: "המילים האלה לא טובות ולא עושות טוב לאיוב קרא. יש לנו דרכים אחרות להביע ביקורת על השמאל בישראל".

יו"ר סיעת כחול לבן איתן גינזבורג, צייץ הבוקר (א') בתגובה: "הליכוד 2022, קווים לדמותו: גלית דיסטל מניחה את ידיה על ראשה כלא מאמינה למשמע דבריו הקיצוניים של איוב קרא, ומיד לאחר מכן מבינה שהיא צריכה ליישר קו עם מדיניות השיסוי וההסתה של ביבי ומוחאת כפיים. זה פשוט כבר נטוע עמוק באג'נדה שלהם. הגיע הזמן למנהיג ממלכתי שמחבר את כל החברה הישראלית". 

בחשבון הטוויטר של קרא, נכתב אמש: "מטה הצעירים הדרוזים בליכוד - הרינו להודיע בשם חברי במטה הצעירים הדרוזים שעקב חזרתו של השר לשעבר איוב להתמודדות בפריימריז והאמון שזוכה לו מצמרת התנועה ובמיוחד מיו״ר התנועה בנימין נתניהו, החלטנו להחזיר את אימון הדרוזים בליכוד והחזרנו קוד 99 בדאלית אל כרמל ושפרעם מ 300 מתפקדים עלינו".