בחירות 2022

ההחלטה של נתניהו שיכולה להשאיר את שולי מועלם מחוץ לכנסת

חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם התכוונה להתמודד בפריימריז הליכוד על משבצת מחוז יהודה ושומרון, אבל החלטה של יו"ר הליכוד נתניהו פוסלת אותה | מי נשאר במירוץ?

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/08/22 13:27 ז באב התשפב

ההחלטה של נתניהו שיכולה להשאיר את שולי מועלם מחוץ לכנסת
ח"כ שולי מועלם רפאלי , צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ביום רביעי הבא יערכו הפריימריז לרשימת הליכוד, ולמעלה ממאה אלף מתפקדים יקבעו איך תיראה רשימת הליכוד לכנסת ה-25, בין היתר ישנה התמודדות במשבצות המחוזיות, שם במחוז יהודה ושומרון יש קרב בין שלושה מועמדים סרוגים, התמודדות שקיבלה תפנית מפתיעה. 

מכה לשולי מועלם

יו"ר הליכוד, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, החליט אמש כי קיצור תקופת הפז"מ בליכוד למתמודדים במחוזות תבוטל, מה שמונע ממי שאינו חבר ליכוד למעלה משלוש שנים להתמודד לכנסת דרך המחוזות. ההחלטה פוגעת ישירות בחברת הכנסת לשער שולי מועלם שהצטרפה לליכוד לפני פחות משלוש שנים, נכון לעכשיו מועלם לא תוכל להתמודד במשבצת מחוז יו"ש אך יתכן ותנסה להיכנס לרשימת הליכוד בדרך אחרת. מי שנותר במרוץ על משבצת המחוז שימוקם בתחילת העשירייה החמישית, הם עו"ד גרשון מסיקה, ראש מועצת שומרון לשעבר ויו"ר פורום ציון וירושלים בליכוד, אביחי בוארון. 

רבנים מיהודה ושומרון תומכים בגרשון מסיקה

מסיקה נפגש בימים האחרונים עם הרב אליקים לבנון וכן עם הרב דב ליאור לקראת ההתמודדות בפריימריז הליכוד שיתקיימו בשבוע הבא, בהם הוא מתמודד על משבצת נציג יו"ש ברשימת המפלגה לכנסת. הרבנים הביעו את תמיכתם והמלצתם בהתמודדותו של מסיקה, אותו הם מכירים משנים רבות של עשיה עבור ההתיישבות ביהודה ושומרון, ובכלל.

ראש מועצת בנימין תומך בבוארון

בכנס "פורום לאומי יהודי בליכוד" שנערך אמש ביישוב מצפה יריחו, הכריז ישראל גנץ, ראש המועצה האזורית בנימין, על תמיכתו באביחי בוארון למשבצת נציג מחוז יו"ש ברשימת הליכוד לכנסת וקרא להצביע לבוארון