בחירות 2022

בן גביר בתגובה לדברי גינזבורג באולפן כיפה: "פרצופו של השמאל הצבוע"

חבר הכנסת מכחול לבן התקווה החדשה אמר מוקדם יותר בראיון לחדשות כיפה כי "בן גביר מהלל רוצח כמו גולדשטיין". יו"ר עוצמה יהודית הגיב בחריפות: "גינזבורג שישב עם מחבקיי מחבלים ותומכי טרור - מחרים אותי"

אלעד הומינר עמיאל ירחי אלעד הומינר ועמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/08/22 18:59 ו באב התשפב

בן גביר בתגובה לדברי גינזבורג באולפן כיפה: "פרצופו של השמאל הצבוע"
בן גביר מגיב לגינזבורג, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת מכחול לבן התקווה החדשה, איתן גינזבורג, הגיע מוקדם יותר היום (ד') לראיון באולפן כיפה, והתייחס לאפשרויות העומדות בפני המפלגה המאוחדת של בני גנץ וגדעון סער. בסוף הריאיון התייחס גינזבורג ליו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר.

"בן גביר משקף תפיסת עולם קיצונית וגזענית, ממשיך תורתו של כהנא, הוא מהלל רוצח כמו גולדשטיין", אמר במענה לשאלה בן גביר יוכל להיות חלק ממשלה עתידית. בתגובה לדברים, מסר בן גביר כי "גינזבורג שישב עם מחבקיי מחבלים ותומכי טרור - מחרים אותי. זהו פרצופו של השמאל הצבוע".

הקרב על הרשימה המאוחדת

נכון לערב זה המחלוקת בציונות הדתית ועוצמה יהודית נמשכת, ושתי המפלגות טרם הצליחו להכריע כיצד תיראה הרשימה של השתיים לכנסת ה-25, אם בכלל. בהודעות מטעם עוצמה יהודית נכתב היום כי "סמוטריץ' חזר בו מהסיכום השוויוני עם עוצמה יהודית וכעת הוא דורש לעצמו 6 מקומות בשמיניה הראשונה ו-2 מקומות לעוצמה יהודית".  

בן גביר שיתף אתמול את מי היה רוצה לראות במקום השביעי ברשימה של שתי המפלגות. "'הלוחם מהנגב': אלמוג כהן, מייסד 'הועד להצלת הנגב', ממקימי 'סיירת בראל', ונציג הפריפריה, הוא הנציג השלישי של עוצמה יהודית, שיוצב במקום השביעי ברשימה המאוחדת". 

צפו בראיון המלא עם איתן גינזבורג: