בחירות 2022

ראיון איתן גינזבורג: "בן גביר מהלל רוצח כמו גולדשטיין"

חבר הכנסת מכחול לבן התקווה החדשה הגיע לאולפן כיפה והתייחס ליו"ר עוצמה יהודית: "ממשיך תורתו של כהנא" | על החיבור עם גדעון סער אמר: "אנחנו רוצים ממשלה שבה לא הקצוות מתווים את הטון אלא המרכז"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/08/22 16:59 ו באב התשפב

איתן גינזבורג: "בן גביר מהלל רוצח כמו גולדשטיין"
גינזבורג באולפן כיפה, צילום: כיפה

בפתח הריאיון עם איתן גינזבורג ממפלגת כחול לבן התקווה החדשה, אומר חבר הכנסת על החיבור עם סער כי הוא "מחבר את כל הקולות הממלכתיים כשרק בני גנץ יכול באמת לדבר עם כולם במגרש הפוליטי". 

עוד הוא אמר בנושא כי "אנחנו רוצים ממשלה שבה לא הקצוות מתווים את הטון אלא המרכז. עשינו חיבור חשוב. אנשי ימין ובטח מפד"לניקים לשעבר ואלו שהצביעו לבית היהודי יכולים למצוא בכחול לבן בית בבחירות הקרובות". 

זה היה שווה את זה? אתם מקבלים 11 מנדטים בסקרים

"בוודאי, אנחנו נהגנו באחריות כדי לא לאבד קולות, והסקרים פעם עולים ופעם יורדים. כשהסקר האחרון הראה עליה ל-13 מנדטים". 

"אנחנו בעד הרחבת בניה בגושי ההתיישבות"

איך עמדות המרכז שלכם מתכנסות עם אנשי הימין מהמפלגה של סער?

"אנחנו מפלגת מרכז, תמיד היו ביננו אנשים שהם עם נטייה ימינה כמו חילי טרופר לדוגמא, החיבור הזה אומר שאנחנו מכבדים גם וגם. כאשר למשל על מנת להקים ישוב חדש יש צורך בהחלטת ממשלה, אנחנו בעד חוק וסדר. לא יכול להיות שאנשים יעשו דין לעצמם ויקימו יישוב כי הם החליטו. אנחנו כמובן בעד הרחבת בניה בגושי ההתיישבות ככל הנדרש". 

איך גנץ יהיה ראש ממשלה? החרדים לא רוצים את גנץ

"אם לנתניהו לא יהיה 61 אנחנו מעריכים שלפיד לא יכול להקים ממשלה ואז היחידי שיודע לדבר עם כולם הוא בני גנץ. ימין שמאל וחרדים. לנו יש בעיה עם נתניהו שנמצא כרגע במשפט. עם נתניהו אנחנו סיימנו, עם הליכוד אגב אין לנו בעיה, אחרי שהחרדים יראו שלנתניהו אין 61 הם יצטרכו לחשוב מחדש. עכשיו הם מתיישרים לימין, אנחנו יודעים אבל מה הם חושבים על גנץ, תחת לפיד הם לא ישבו". 

"בן גביר משקף תפיסת עולם קיצונית וגזענית"

גם בן גביר יוכל להיות חלק ממשלה עתידית?

"בן גביר משקף תפיסת עולם קיצונית וגזענית, ממשיך תורתו של כהנא, הוא מהלל רוצח כמו גולדשטיין".