מנכ"ל עוצמה יהודית לשעבר הכריז על התמודדותו בפריימריז הציונות הדתית

פעיל ההתיישבות צבי סוכות מכריז על התמודדותו בפריימריז הציונות בדתית: "מגיע בשם אחיי היקרים, דור צעיר וחדש מלא בתחושת הגשמה וגאולה של הארץ שרוצה להמשיך דרך ארוכה של תורה ואהבת ארץ ישראל כולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/22 18:57 ג באב התשפב

מנכ"ל עוצמה יהודית לשעבר הכריז על התמודדותו בפריימריז הציונות הדתית
צבי סוכות, צילום: ללא

מועמד חדש לפריימריז בציונות הדתית: צבי סוכות הודיע הערב (א') כי הוא מתמודד בפריימריז למפלגת הציונות הדתית. סוכות הוא עורך העיתון גילוי דעת, יושב ראש אמונים, מנכ"ל עוצמה יהודית לשעבר ומי שהיה יועץ קרוב של ראש מועצת שומרון יוסי דגן.

סוכות הוא פעיל ימין מוכר, תושב היישוב יצהר נשוי לחיה ואב ל-5 בנות. בעקבות תכנית ההתנתקות עזב את העולם החרדי והצטרף לנוער הגבעות, ולקח חלק בלא מעט מאבקים של ההתיישבות. "נקראתי לדגל להיות חלק מנבחרת המובילה את הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' ולהמשיך את מורשת דור המייסדים של תנועת ההתיישבות", מסר סוכות.

"אני מגיע בשם אחיי היקרים, דור צעיר וחדש מלא בתחושת הגשמה וגאולה של הארץ שרוצה להמשיך דרך ארוכה של תורה ואהבת ארץ ישראל כולה", סיים. בעבר אמר סוכות לכיפה, בתור מנכ"ל עוצמה יהודית, כי "בסופו של דבר בצלאל ישב בממשלה שפינתה את נתיב האבות ועמונה, בממשלה שבה נתנו פרוטקשן בחמאס. הציונות הדתית לא צריכה להשלים עם פרוטקשן לחמאס או לפנות יהודים".


(צבי סוכות באולפן כיפה, 2019)