בן גביר תרם לחיילת שנאנסה בכלא גלבוע: "נעשה כל שביכולתנו לעזור לה"

אחרי חשיפת עוד פרשייה מזעזעת בכלא גלבוע, חבר הכנסת איתמר בן גביר החליט לתרום לקמפיין מימון ההמונים לחיילת שנאנסה: "כל מי שידו הייתה בטיוח חייב לתת את הדין ולשלם על זה מחיר כבד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 16:23 כט בתמוז התשפב

בן גביר תרם לחיילת שנאנסה בכלא גלבוע: "נעשה כל שביכולתנו לעזור לה"
איתמר בן גביר, צילום: Sraya Diamant/Flash90

לאחר חשיפת הפרשייה המזעזעת על אונס בתחומי כלא גלבוע, איתמר בן גביר החליט לתרום לחיילת שנאנסה בכלא גלבוע. יושב ראש עוצמה יהודית אומר: "אם הממשלה לא מסוגלת לדאוג לחיילת שנאנסה, אנחנו נדאג ונעשה כל שביכולתנו לעזור לה".

"אם הממשלה לא מסוגלת לדאוג לחיילת, אנחנו נדאג"

בקמפיין מימון המונים שנפתח עבורה ביקשה החיילת סיוע למאבקה: "חיי הפכו לגיהינום. מנסים להשתיק אותי!". לדבריה, "המפקדים שלי מסרו אותי לאותו מחבל ודאגו שאשאר אתו לבד - בניגוד לנהלים ברורים". 

קמפיין מימון ההמונים נפתח עבורה על מנת לסייע לה כלכלית ונפשית ולחיילות נוספות ש'סורסרו' בידי מפקדיהן, כששירתו בשב"ס בעשור שעבר. כאמור, ח"כ איתמר בן גביר לקמפיין מימון ההמונים 500 שקלים.

בן גביר הוסיף: "הממשלה שאמורה לשמור ולהגן על החיילת הפקירה אותה לכאבה וגורלה. אם הממשלה לא מסוגלת לדאוג לחיילת, אנחנו נדאג ונעשה כל שביכולתנו לעזור לה וקורא מכאן לכולם לסייע. כל מי שידו הייתה בטיוח המקרה והתעלמות ממצוקת החיילת, חייב לתת את הדין ולשלם על זה מחיר כבד".