בשב"ס מגיבים לפרשיית החיילת שנאנסה: "נפעל על פי הממצאים"

בעקבות חשיפת סיפורה של החיילת מכלא גלבוע, בשירות בתי הסוהר מגיבים: "מדובר בחשדות חמורים על אירוע שאירע לפני מספר שנים. המידע נמצא תחת צו איסור פרסום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 16:06 כט בתמוז התשפב

בשב"ס מגיבים לפרשיית החיילת שנאנסה: "נפעל על פי הממצאים"
כלא גלבוע, צילום: פלאש 90

לאחר חשיפת סיפורה של הילה (שם בדוי), חיילת ששירתה כסוהרת בכלא גלבוע ונוצלה מינית על ידי אסיר ביטחוני, בשירות בתי הסוהר מגיבים. "מדובר בחשדות חמורים על אירוע שאירע לפני מספר שנים. המידע נמצא תחת צו איסור פרסום", אומרים בארגון.

שירות בתי הסוהר ציינו: "נמתין לתוצאות החקירה המשטרתית ונפעל על פי הממצאים באפס סבלנות, בהתאם למדיניות הארגון". כזכור, החיילת תיארה את המצב האבסורדי בו אסיר בטחוני 'שולט' בכלא גלבוע: "הוצבתי בכלא גלבוע, שם כלואים המסוכנים שבמחבלים, שם גיליתי לתדהמתי שיש 'מפקד' שהוא מחבל פלשתיני".

החיילת יוצאת בקמפיין המונים: מטרתו להביא לדין את כל הנוגעים בדבר

היום (ה') יצאה הסוהרת בקמפיין מימון המונים עם הכותרת: 'אונס בחסות המדינה!'. החיילת ביקשה: "תמכו במאבק שלי להשתקם, אני עדיין צעירה וכל החיים לפני. אני קמה בכל בוקר ומרגישה חוסר תקווה וחוסר מוטיבציה. אני זקוקה לתמיכה של עם ישראל שניסיתי לתרום לו על ידי שירות צבאי משמעותי. היום אני אישה צעירה עם נפש של אישה זקנה ונכה. הגעתי לכלא גלבוע כסוהרת חזקה ונשארתי שם, שפוטה למאסר עולם עם זיכרונות שלא עוזבים אותי".