ראיון מיכל וולדיגר: לא ראיתי את אורבך מבקש סליחה

חברת הכנסת מיכל וולדיגר בראיון לחדשות כיפה, מספרת על הקמת היישובים ביהודה ושומרון, הציפייה מבן גביר ומעבירה מסר לראש העיר שלה יוסי ברודני: "תיקח אחריות ואל תקים רסיסי מפלגות שישרפו מאה קולות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/07/22 16:13 כב בתמוז התשפב

מיכל וולדיגר: לא ראיתי את אורבך מבקש סליחה
מיכל וולדיגר, צילום: חדשות כיפה

יום אחרי מבצע הקמת היישובים של תנועת נחלה, ישבנו לשיחה עם חברת הכנסת מיכל וולדיגר שמתמודדת בפריימריז הציונות הדתית. על הקמת היישובים אמרה: "אני אמנם ציונית דתית קלאסית מגבעת שמואל ועדיין ההתיישבות ביהודה ושומרון חשובה לי. היא פתרון להרבה דברים, לכן היה לי חשוב להגיע למחאה הכל כך צודקת הזאת". 



זאת לא עבירה על החוק?

זאת הייתה מחאה לא עברה על החוק, לא הייתה שם שום בנייה כזאת או אחרת, זה היה בגלוי, מחאה שלא הפריע לאף אחד. רק בסוף ההחלטה להפוך את השטח לשטח צבאי סגור, מה שסתם את כל האזור בפקקים. 

"איתמר, בוא נדבר אחרי הפריימריז"

בואי נדבר פוליטיקה, מה דעתך על הדרישה שלו לקבל חצי מהרשימה?

איתמר עבד איתנו בשיתוף פעולה מצוין, ואנחנו בהחלט רוצים שיתוף פעולה איתו, הוא הוכיח את עצמו והציבור רוצה אותו, קראנו לכל המפלגות מהציונות הדתית להתמודד בפריימריז שלנו, בלי סלקטור או דתומטר. הוא בחר לא להשתתף, אז איתמר בוא נדבר אחרי הפריימריז. 

"ברודני חבל על המאמץ"

השתכנעת מסרטון החזרה בתשובה של אורבך? 

ציונות דתית קלאסית אומרת סליחה טעיתי, אני לא הבנתי את הסרטון שלו, לא ראיתי סליחה טעיתי, מדינת ישראל היא לא בלון ניסוי, זה מסוכן. אם לניר מתאים הוא יכול להתמודד בציונות הדתית. 

את רוצה לברך את ראש העיר שלך ברודני על היבחרותו לראשות הבית היהודי?

חבל על המאמץ, אנחנו המפלגה הגדולה והחזקה, יוסי בוא תיכנס, תיקח אחריות ואל תקים רסיסי מפלגות שישרפו מאה קולות.