שולי מועלם מודיעה: אתמודד בפריימריז הליכוד

חברת הכנסת לשעבר, שהייתה שותפתם של בנט ושקד, מודיעה על ריצה בפריימריז הליכוד: "ועכשיו בכל הכח ביחד לממשלה יהודית, לאומית וציונית בראשות בנימין נתניהו. צריכה אתכם איתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/22 22:30 ג בתמוז התשפב

שולי מועלם מודיעה: אתמודד בפריימריז הליכוד
ח"כ שולי מועלם רפאלי , צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם מודיעה על התמודדותה בפריימריז הליכוד בפוסט שכתבה בפייסבוק ביום שישי, כתבה מועלם: "אחרי שנה של מאבק בשנאה ובהדרה הכנסת פוזרה והממשלה נפלה. ועכשיו בכל הכח ביחד לממשלה יהודית, לאומית וציונית בראשות בנימין נתניהו. אתמודד בע"ה בפריימריס בליכוד, בואו הצטרפו צריכה אתכם איתי. בע"ה נעשה ונצליח".

 

להודעה היא צירפה קטע מתכניתו של שי גולדן בערוץ 14 בו אמרה בין היתר: "רק לא ביבי זה לא ערכים, לא דרך ולא אידואלוגיה. ממשלת 'הריפוי והשינוי' הובילה שיח של שנאה והדרה, בכל 74 שנות קיומה של מדינת ישראל לא נשמעו המילים שהוטחו בבוחרי הימין בשנה האחרונה".

כזכור, בספטמבר 2020 הכריזה מועלם כי היא עוברת לליכוד, ובראיון לחדשות כיפה הסבירה מדוע החליטה לעזוב את המפלגה המגזרית. "התהליכים הפוליטיים והחברתיים שמתרחשים בשנה וחצי האחרונות, ובמיוחד בימים האלה, כשיש דאגה לבריאות, לכלכה ולפרנסה של מדינת ישראל, ומצד שני הסכם שלום היסטורי עם איחוד האמירויות, גרמו לי להבין שאני רוצה לעלות קומה. לפעול במקום שבו מתקבלות ההחלטות - מפלגת הליכוד".

"אני כאישה דתייה, מזרחית, מתנחלת ואמא ל-7 ילדים, מרגישה שהאידאולוגיה שממנה אני באה, אידאולוגיית הימין והציונות הדתית, הדרך להביא אותה לידי ביטוי בדרך הנכונה יותר היא הליכוד", סיכמה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן