מנכ"לית ימינה לא פוסלת ישיבה עם נתניהו

בשיאו של המשבר הפוליטי ורגע לפני שיוצאים לבחירות, מנכ"לית מפלגת ימינה סטלה ויינטשיין בהתבטאות מעניינת על העתיד הפוליטי של המפלגה אחרי הבחירות. על פי סטלה יש לשתף פעולה עם נתניהו

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/06/22 11:36 כב בסיון התשפב

מנכ"לית ימינה לא פוסלת ישיבה עם נתניהו
סטלה ויינשטיין, צילום: דוברות ימינה

ההחלטה הדרמטית של ראש הממשלה נפתלי בנט לפזר את הכנסת וללכת לבחירות תפסה את חברי ימינה לא מוכנים, כרגע מצהיאים במפלגה כי הם ירוצו בבחירות הבאות בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט אבל אין לדעת מה ילד יום. בינתיים ‏מנכ"לית ימינה, סטלה ויינטשיין לא פוסלת חזרה לחיקו של נתניהו. 

בראיון לרדיו 103FM אמרה ויינשטיין: "אי אפשר לגרור את מדינת ישראל רק בגלל שלא נוח לי עם מישהו צריך לעשות כל מה שצריך כדי להוציא  את ישראל מהלופ". מנכ"לית ימינה נשאלה: "כולל ישיבה תחת נתניהו".וענתה: "בעיני כן".

מה יקרה במפלגת ימינה בבחירות הקרובות?

מפלגת ימינה, בראשה עומד ראש הממשלה ה-13 של מדינת ישראל כבר לא תראה אותו הדבר. זה התחיל עם עמיחי שיקלי, עבר לעידית סילמן ונסגר עם ההתנדנדות של אורבך. לראש הממשלה בנט נותר רק נאמן אחד מתוך המגזר: סגן שר הדתות מתן כהנא. בשבוע הבא עתיד בנט להפוך לראש הממשלה החליפי והממונה על נושא הגרעין האיראני, וכנראה שהסקרים יקבעו את גורלה של המפלגה המתפוררת, במקביל, אין לשלול את האפשרות שבנט ייקח הפסקה מהחיים הפוליטיים.