בנט חושף: זה הסכום שעלה לשפץ את הבית שלי

בישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר סיפר ראש הממשלה לשרים על ה"פייק ניוז" שמפיצים עליו: "עלות השיפוץ של הבית שלי זה 160,000 שקלים, כל היתר זו עלות אבטחה" | השרה שאשא ביטון תמכה בראש הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/22 13:34 כ בסיון התשפב

בנט חושף: זה הסכום שעלה לשפץ את הבית שלי
ראש הממשלה בנט, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הבוקר התאספו שרי הממשלה לישיבת הממשלה הקבועה במשרד ראש הממשלה בירושלים, בחלק הסגור של הישיבה התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט למידע הלא נכון שמופץ נגדו, החל מעלויות שיפוץ הבית ועד לטענות כי הוא משחק בטלפון במליאת הכנסת.

בנט: אני אפילו לא יודע איך משחקים קנדי קראש

בציטוטים שהביא העיתונאי ירון אברהם, אומר בנט על סערת שיפוץ הבית הפרטי ברעננה: "עלות השיפוץ של הבית שלי זה 160,000 ש"ח, כל היתר זו עלות אבטחה". על התמונות שהופצו בשבוע שעבר בהן הוא נראה משחק בטלפון בזמן המליאה, " "בשבוע שעבר הפיצו שאני משחק קנדי קראש. אני אפילו לא יודע איך משחקים". שרת החינוך יפעת שאשא ביטון תמכה בבנט ואמרה: "מכונת הפייק מטורפת".

בפתח הישיבה התייחס בנט למתיחות בדרום: "אנחנו מתעקשים על שקט מוחלט לתושבי אשקלון, שדרות ועוטף עזה. לראשונה, יש דור צעיר בדרום שחווה מה זה שקט. מטרתנו היא לקיים חיים בטוחים ושקטים לתושבי הדרום, לצד מניעת התעצמות מחודשת של חמאס. בעבר היו קונים שקט זמני אבל משלמים בהתעצמות. ההתעצמות היא מאוד איטית, הכי איטית מזה שנים, מכיוון שאנחנו סוגרים את האפשרות להכניס אמצעי לחימה דרך רפיח, בשיתוף פעולה עם מצרים ועם ארה"ב. אנחנו נפעל בעוצמה מול כל ניסיון לערער את השקט הזה. המחירים שאנו נגבה מהאויב על כל פעולה נגד אזרחנו יהיו גבוהים וכואבים".

בנט בישיבת הממשלה