ירוץ ברשימה אחת עם סמוטריץ'? בן גביר מתייחס לסקרים האחרונים

יו"ר עוצמה יהודית לא מתעלם מהסקרים האחרונים שמחמיאים לרשימת הציונות הדתית, ואומר: "סקרים זה דבר טוב אבל אנחנו לא תופרים לעצמנו חליפות" | בסקרים האחרונים הרשימה בראשות בצלאל סמוטריץ' קיבלה בין 9 ל-11 מנדטים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 12/06/22 20:33 יג בסיון התשפב

ירוץ ברשימה אחת עם סמוטריץ'? בן גביר מתייחס לסקרים האחרונים
בן גביר וסמוטריץ' לאחר הבחירות האחרונות, צילום: Sraya Diamant/Flash90

סקרי המנדטים האחרונים מחמיאים מאוד לרשימת הציונות הדתית בראשות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'. בסקר האחרון קיבלה הציונות הדתית 9 מנדטים, בזה שלפניו 11 ובסקר קודם 10 מנדטים. הערב (א') סירב יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, להתרגש מהסקרים המחמיאים. 

"סקרים זה דבר טוב אבל אנחנו לא תופרים לעצמנו חליפות, אלא בעד עבודה קשה ולהמשיך להיאבק למען עם ישראל", אמר בן גביר במהלך ראיון ברדיו "קול ברמה".

האם בן גביר מתכוון לרוץ יחד עם סמוטריץ' גם בבחירות הבאות קשה לדעת, אולם הערב פיזר בן גביר מעט מהערפל ביחס לשאלה זו, ואמר כי "ביחד עם סמוטריץ' אנחנו יכולים להביא מספר דו ספרתי של מנדטים ולהביא לימין את ה-61 המיוחל. מבחינתי לשבת לסגור את הרשימה מהר ככל האפשר".

  • סקר מנדטים של מכון פאנלס ועיתון ג'רוזלם פוסט בשיתוף מעריב ופורסם ב-27 במאי, לימד כי הציונות הדתית תקבל 9 מנדטים. מהסקר עלה כי לו בן גביר היה רץ לבדו הוא היה זוכה ל-6 מושבים, בעוד סמוטריץ ל-5 בלבד. 
  • יממה לאחר מכן פורסם סקר מנדטים נוסף, הפעם של ערוץ 12 ומכון מדגם. מהסקר עלה כי הציונות הדתית היתה זוכה ל-8 מנדטים לו הבחירות היו נערכות ב-28.05. 
  • בתאריך ה-07.06 פורסם סקר נוסף של תאגיד השידור הציבורי, בו קיבלה רשימת הציונות הדתית 10 מנדטים והפכה לשלישית בגודלה בכנסת.
  • לפני יומיים פורסם סקר של מכון פאנלס פוליטיקס במעריב, בו זכתה הציונות הדתית למספר שיא של מנדטים, 11 במספר. 
  • אמש, בסקר האחרון שפורסם בחדשות 13 קיבלה הרשימה בראשות סמוטריץ 9 מושבים.