צפו: דרעי שמע על פטירתו של הרב אורי זוהר בשידור חי

ההודעה הקשה על פטירתו של הרב אורי זוהר ז"ל תפסה את אריה דרעי שהיה מקורב לזוהר שנים רבות כשהוא מעיד בוועדת החקר לאסון מירון בשידור חי | צפו: דרעי עצר את העדות ואמר ברוך דיין האמת בדמעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/22 11:58 ג בסיון התשפב

צפו: דרעי שמע על פטירתו של הרב אורי זוהר בשידור חי
דרעי., צילום: פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר אריה דרעי הגיע הבוקר (ה') להעיד בפני ועדת החקירה לאסון מירון, במהלך הדיון ובזמן שהוא מועבר בשידור חי דרעי קיבל בשורה קשה. הרב והשחקן לשעבר אורי זוהר הלך לעולמו לאחר אירוע לבבי בביתו בירושלים והוא בן 86. זוהר היה שחקן, קומיקאי, סטנדאפיסט, תסריטאי ובמאי קולנוע ישראלי. 

דרעי סופד בשידור חי: "הוא היה ידיד אמת שלי"

דרעי שהיה מקורב לזוהר שנים ארוכות ויחד איתו ניהל מספר קמפיינים מצליחים עבור סיעת ש"ס הגיב בעצב רב להודעה על פטירתו של זוהר, ואמר: "סליחה אני חייב לשפוך משהו, זה יושב לי על הלב שהרב אורי נפטר, הוא היה ידיד אמת שלי. ברוך דיין האמת".

לפני זמן קצר הרב הראשי דוד לאו ספד גם הוא לזוהר ואמר: "יחד עם כל עם ישראל אני כואב בבוקר זה את הסתלקותו לבית עולמו של האי גברא רבה ידידי האהוב הרב הצדיק אורי זהר זצ"ל מי שהיווה דמות מופת בדורנו, סלל את הדרך אל שורשי העם ורבים השיב מעוון. זכה לחיות חיים משמעותיים של תורה, בצניעות ובענווה, מתוך דביקות בבורא יתברך. חבל על דאבדין, מי יתן לנו תמורתו". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן