"נתניהו אתה רוצה בחירות או ממשלה חלופית"? צפו בתשובה

ראשי סיעות גוש הימין החליטו להחרים את כל חוקי הקואליציה ונתניהו נשאל אם הוא מעדיף בחירות או ממשלה חלופית, וחשף: "הגישושים האלה קורים כבר היום. למרות שאנחנו ממש אבל ממש לא חוששים מהליכה לבחירות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 30/05/22 17:08 כט באייר התשפב

"נתניהו אתה רוצה בחירות או ממשלה חלופית"? צפו בתשובה
בנימין נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראשי הסיעות בבלוק הימין מסרו היום (ב') הצהרה מיוחדת לתקשורת בה הודיעו באופן רשמי אחרי סערת ממדים ללימודים: התנגדות גורפת לכל חוק של הקואליציה במטרה להפיל אותה מייד. ראש האופוזיציה חבר הכנסת בנימין נתניהו נשאל "אתה רוצה בחירות או ממשלה חלופית".

נתניהו: הגישושים האלה קורים כבר היום


 

נתניהו השיב, "אנחנו רוצים ממשלה לאומית בהנהגת הליכוד, אנחנו רוצים להגיע לזה, ואפשר להגיע לזה בשתי דרכים, ראלית אני חושב שאם נלך לבחירות יבואו אלינו בהצעות שונות ומגוונות, אני לא רוצה לפרט יכול להיות שהגישושים האלה קורים כבר היום. אומרים לנו שבחירות זה יקר, אף אחד לא שש ללכת לבחירות למרות שאנחנו ממש אבל ממש לא חוששים מהליכה לבחירות. אבל לומר שזה יעלה למשלם המיסים מילייארדים? כל שבוע של הממשלה עולה למדינה שלנו מיליארדים".

סמוטריץ' אמר כי: "זו כבר לא ממשלת עבאס אלא ממשלת בנט טיבי, מה שטיבי רוצה שיעבור עובר מה שלא, לא עובר, לא נהיה הקביים של הקואליציה הזאת". גם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס להחלטה ואמר כי: "אזרחי ישראל מרגישים שהממשלה נשמטת מתחת לרגליהם".