"המפד"ל החדשה" 450 חברי הבית היהודי חתמו על "הזדהות" למפלגה | מתנגדי חגית משה מתכוננים לבחירות

450 חברי מרכז השלימו הליך ההזדהות למרכז הבית היהודי. חגית משה: "בשבועות הקרובים אנו צפויים להכריז על כינוס מרכז" | במקביל: פעילי מפלגה מארגנים כנס לקראת הבחירות לכנסת הבאה: "המפד"ל החדשה"

אלעד הומינר עמיאל ירחי אלעד הומינר ועמיאל ירחי, חדשות כיפה 30/05/22 12:24 כט באייר התשפב

450 חברי הבית היהודי חתמו על "הזדהות" למפלגה | מתנגדי חגית משה מתכוננים לבחירות
חגית משה, יו"ר הבית היהודי, צילום: חדשות כיפה

יו"ר הבית היהודי חגית משה ומנכ"ל המפלגה יגאל דנינו, השלימו בימים אלו את המהלך ה"הזדהות" במרכז המפלגה, מהלך עליו הכריזה יו"ר המפלגה חגית משה בכינוס המרכז האחרון כאשר העבירה במרכז החלטה כי מי שלא יזדהה באופן בלעדי עם מפלגת הבית היהודי יאבד את מקומו כחבר מרכז המפלגה.

במקביל, פעילי מפלגה מארגנים כנס לקראת הבחירות לכנסת הבאה. "בפעם הקודמת הגענו לא מוכנים לבחירות, אסור לחזור על הטעות בשנית", כתבו הפעילים. הכנס יתקיים ביום רביעי בעוד כשבועיים בקרית אונו. "הכניסה לבעלי הזמנה בלבד", נכתב. 

ההזמנה לכנס הבחירות

חגית משה: "בשבועות הקרובים אנו צפויים להכריז על כינוס מרכז"

במפלגה אומרים כי מטרת מהלך ההזדהות היתה בראש ובראשונה לייצר תנועה בתוך מרכז המפלגה וכן גם  'לנקות' את מרכז המפלגה מפעילים שעברו במהלך השנה וחצי האחרונות למפלגות ימינה והציונות הדתית ולרוץ עם מרכז מלוכד להמשך פעילות המפלגה. 

יו"ר המפלגה חגית משה: "ההצלחה של המהלך מכניסה המון אנרגיות למרכז המפלגה שהיה מושבת תקופה ארוכה ביותר, חתימתם של 450 חברי מרכז על ההזדהות מראה את הצימאון שיש בציבור לחזרתה של מפלגת האם הממלכתית של הציבור הדתי לאומי לקדמת הבמה הפוליטית".

עוד הוסיפה משה: "הצלחת מהלך ההזדהות הוא חלק מהמומנטום החיובי של הבראת המפלגה מתקופתם של נפתלי בנט, ניר אורבך ואיילת שקד כאשר מלבד מהלך ההזדהות גם בית הדין של התנועה הוקם מחדש וכבר בשבועות הקרובים אנו צפויים להכריז על כינוס מרכז נוסף לאישור מהלכים נוספים וכהכנה לבחירות אפשריות בתקופה הקרובה".

חגית משה לכיפה: אף אחד לא ישתלט על הבית היהודי


 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן