ליברמן במתקפה על עמית סגל: כתב ביביסט

אחרי שעקץ אותו במהלך השבוע, שר האוצר אביגדור ליברמן במתקפה חריגה נגד הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל, "ניסיון פתטי של הכתבים הביביסטים לחפש את ישראל ביתנו "

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/22 12:27 כו באייר התשפב

ליברמן במתקפה על עמית סגל: כתב ביביסט
ליברמן בישיבת הסיעה, צילום: ללא

שר האוצר ויו״ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן במתקפה חריגה נגד העיתונאים ינון מגל ועמית סגל. השניים עקצו השבוע את ליברמן על כך שבעבר הציע להחמיר ענישה עם עברייני מין והשבוע סיעתו התנגדה להצעה דומה בכנסת, היום (ו') הגיעה התשובה של ליברמן.

ליברמן במתקפה על עמית סגל: ביביסט

לפני זמן קצר פרסם ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו: "כפי שהבטחנו במערכת הבחירות בתאריך 15/2/21 - עוד טרם הקמת הממשלה, הגישה ישראל ביתנו בתאריך 10/5/21 הצעת חוק המחייבת לגזור על עברייני מין שהורשעו באונס קטינים וקטינות מאסר עולם וזאת ללא אפשרות למתן חנינה.

לצערי עמדת משרד המשפטים ועמדת רוב השרים בוועדת שרים לחקיקה הייתה נגד הצעת החוק הנ״ל. מאז אנחנו נמצאים בשיח עם משרד המשפטים במטרה להביא לענישה מקסימלית על אונסי קטינים וקטינות, ובתקווה להגיע להסכמה ולהעביר את החוק עוד במהלך כנס הקיץ". 

ליברמן הוסיף: "הניסיון הפתטי שלכם ושל יתר הכתבים הביביסטים לחפש את ישראל ביתנו במטרה למצוא משהו שלא קיימנו או לעקוץ אותנו בכל הזדמנות אפשרית רק מוכיח עד כמה אתם עוסקים בפרופגנדה ולא בעיתונות ועד כמה כואבת לכם כל הצלחה שלנו. אל דאגה, כל מה שהבטחנו נקיים גם אם לפעמים זה לוקח יותר זמן ממה שחשבנו. אצלנו מילה זה מילה".