עידית סילמן עוקצת: "רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר"

אחרי הפרישה המפתיעה של חברת הכנסת ממרצ, במערכת הפוליטית מגיבים: "ממשלת החידלון והכישלון של בנט ולפיד הפכה היום לממשלת מיעוט בכנסת. בנט נכשל בכלכלה, בביטחון, בכל תחום" | סילמן עקצה, יאיר גולן הופתע. כל התגובות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/22 13:59 יח באייר התשפב

עידית סילמן עוקצת: "רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר"
ג'ידא רינאוי-זועבי, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד ספגו היום (ה') מכה כואבת עם הודעת הפרישה של חברת הכנסת ממרצ ג'ידא רינאוי-זועבי. המהלך גרר תגובות מכל הקשת הפוליטית, ובראשן עקיצה של עידית סילמן, הפורשת הראשונה, שכתבה בסטורי: "רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר".

מרעאנה: "הקואליציה הזאת היא עוגן"

חברת הכנסת אבתיסאם מראענה: ‏"מצטערת מאוד לשמוע על פרישתה של ח״כ רינאוי זועבי ממרצ. הקואליציה הזאת היא עוגן חשוב בתוך המציאות המורכבת בארץ", כתבה לחברתה הערבייה. "היא דורשת מכולנו לקחת אחריות גדולה על המקום הזה. כל יום שהקואליציה הזאת שורדת הוא עוד יום שבו כמות האור גדולה מכמות החושך".

לוין: "נחליף במהרה את הממשלה הרעה והכושלת"

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין כתב: "ממשלת החידלון והכישלון של בנט ולפיד הפכה היום לממשלת מיעוט בכנסת. בנט נכשל בכלכלה, בביטחון, בכל תחום. עכשיו ברור לכולם שהממשלה איבדה את זכות הקיום. אנחנו נחליף במהרה את הממשלה הרעה והכושלת הזאת בממשלה טובה למדינת ישראל ולאזרחי ישראל".

חבר הכנסת מהליכוד מיקי זוהר כתב: "חברת כנסת נוספת פורשת מהקואליציה ההזויה הזו. זה הזמן לשמור על אחדות ולכידות כדי להפיל את הממשלה הזו", וחברו יואב קיש הוסיף: ‏"אסור לשתף איתם פעולה. הם מתפרקים. נתנגד לכל הצעה שלהם. נחזור במהרה ונעשה פי 100 יותר טוב".

אבידר: "חברת כנסת מהצד שלנו עומדת להחזיר את נתניהו"

חבר הכנסת אלי אבידר, שהיה אמביוולנטי כלפי הממשלה, כתב: "ראשי קואליציית השינוי: חודשים ארוכים שאני דורש להעביר את חוקי הנאשם. אמרתם ׳יש זמן׳, ׳למה עכשיו?׳, ׳אנחנו יודעים מה לעשות׳, ותראו לאן הגענו. חברת כנסת ממרצ! מהצד שלנו! עומדת להחזיר את נתניהו. כמו שאמרתי: אכלנו את הדגים המסריחים, אבדנו את אמון הציבור וגורשנו מהעיר. אנחנו נקח את זה מכאן".

חברה למפלגה, יאיר גולן, אמר ברשת ב': "דיברתי איתה השבוע בכנסת ולא היה לכך רמז, זו עדות לחוסר הבנה בסיסי בפוליטיקה. אני קורא לה לחזור מהטעות הפטאלית הזאת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן