תיק החמגשיות חוזר? משפחת בנט הזמינה אוכל בשווי 50 אלף שקלים לביתה

היום נחשף לראשונה כי משפחה בנט הזמינה למעון הרשמי של ראש הממשלה ברעננה משלוחי אוכל בעשרות אלפי שקלים על חשבון משלם המיסים

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 23/04/22 21:14 כב בניסן התשפב

תיק החמגשיות חוזר? משפחת בנט הזמינה אוכל בשווי 50 אלף שקלים לביתה
משפחת בנט והטייק אווי, צילום: shutterstock

לפני חודש נחשף כי בעקבות ההחלטה כי ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה הוא מעון ראש הממשלה הרשמי בוצע בו שיפוץ בעלות של כ-50 מליון שקלים על חשבון משלם המיסים .היום חושפת איילה חסון כי משפחת בנט מנצלת את הפסיקה ומזמינה משלוחי אוכל 'טייק אווי' לביתה בעלות של עשרות אלפי שקלים בחודש.

המשפחה מזמינה משלוחי אוכל דרך האפליקציות השונות לבני המשפחה ולא לאירוח רשמי בעלויות שהגיעו לסכום של חצי מליון שקלים ב-10 חודשי כהונה של ראש הממשלה, ממוצע של 50 אלף שקלים בחודש. כאשר כל הזמנה מגיעה למאות אלפי שקלים. ה50 אלף שקלים בחודש מחולקים להזמנות ממסעדות וקניות בסופר שמגיעים ביחד לכ-26 אלף שקלים בחודש וכל שאר הסכום הולך על עוזרת בית ותחזוק המעון.

כל זה נחשף אחרי שהמדינה הבהירה לבג"ץ כי מעונו הרשמי של בנט לא תארח משלחות או אישים רשמיים מחו"ל ולא פגישות רשמיות. זאת בנוסף לדירה שהמדינה שכרה למאבטחיו שעולה למדינה 57 אלף שקלים בחודש. 

בנט

בנט צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן