מנכ"ל הציונות הדתית מאשים: "את הקמפיין שטוף השנאה הזה מובילים לפיד ובנט"

יהודה ולד שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות בקמפיין חדש נגד יו"ר הציונות הדתית שמשווה אותו ליו"ר הרשימה המשותפת, ומאשים את ראש הממשלה ושר האוצר: "אחד מהקמפיינים השפלים ביותר שנראו כאן" | סמוטריץ': "פח האשפה של ההיסטוריה ממתין לממשלה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 14/04/22 18:52 יג בניסן התשפב

מנכ"ל הציונות הדתית מאשים: "את הקמפיין שטוף השנאה הזה מובילים לפיד ובנט"
בנט ולפיד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברקע הסערות שיצרו חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיימן עודה, מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית יהודה ולד הציג היום (ה') לעוקביו ברשתות קמפיין חדש אליו נחשף, בו נערכה השוואה בין יו"ר הציונות הדתית ליו"ר הרשימה המשותפת. ולד האשים כי את הקמפיין מובילים ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד. במענה לאחד המגיבים כתב כי יש עתיד עומדת מאחוריו. 

בחשבון הטוויטר שלו, כתב ולד: "הקמפיין השקרי, המסית ושטוף השנאה הזה שמובילים לפיד ובנט, הוא אחד מהשפלים ביותר שנראו כאן. תמשיכו לדבר על אחדות וריפוי. בושה".

סמוטריץ' הגיב לפרסום המשווה בינו לאיימן עודה: "אז אחרי שהסתיים הסיבוב התורן על הגב שלי בגלל משפט שהוצא מהקשרו, אין לי ספק שמעכשיו ועד כניסת החג בתקשורת ידברו רק על קמפיין ההסתה של לפיד ובנט נגדי וכולם ירוצו לגנות. מה, לא? חברים, אלה פרפורי הגסיסה של ממשלת השמאל-תומכי הטרור הזו. פח האשפה של ההיסטוריה כבר ממורק וממתין להם".

עודה: "זהו שפל שאחד מבנינו יצטרף לכוחות הביטחון של הכיבוש"

נזכיר כי בתחילת השבוע עודה קרא לצעירים ערבים-ישראלים למרוד במוסדות הביטחון של מדינת ישראל. "בתקופה האחרונה צעירים פלשתינים בעלי אזרחות ישראלית אמרו לי שפוגעים בהם ומשפילים אותם. חשוב לי להגיד לי מכאן, מ'באב אל-עמוד', כי זהו שפל שאחד מבנינו יצטרף לכוחות הביטחון של הכיבוש. הכוחות שנמצאים כאן, משפילים את עמנו ומשפילים את כל מי שבא להתפלל במסגד אל-אקצא".

"כדי שתקום מדינת פלשתין ושיונפו דגלי פלשתין על חומות ירושלים - ושיחל השלום על אדמת השלום. אסור שהצעירים יצטרפו לכוחות הכיבוש. אני קורא לצעירים שכבר הצטרפו, שהם לא יותר מאחוז אחד, בסך הכול כמה אלפים, שההצטרפות שלהם מעליבה ומשפילה, אני קורא להם - תזרקו להם את הנשק בפרצוף ותגידו להם שהמקום שלנו לא איתכם. לא נהיה חלק מהעוול ומהפשע".

 

בניגוד לעודה שלא התנצל ואף חזר על דבריו, סמוטריץ' אמר דברים קשים אך כבר למחרת חזר בו. במהלך ראיון ב"כאן ב" לפני יומיים, אמר סמוטריץ': "מי ששותף לממשלה הזאת לא צריך להכניס אותו לבית הכנסת. הדבר הכי לגיטימי בעולם, מי ששיקר והונה וגנב קולות, מי שמכר את המדינה לתנועה האיסלאמית ועכשיו הולך לעשות אותו דבר עם תומכי הטרור ברשימה המשותפת בהחלט לא ראוי. אנשים שהפנו עורף לציבור אמורים להרגיש לא ראויים בציבור".