יאיר לפיד: "סמוטריץ' חושב שהוא הסלקטור של אלוהים"

ערב פסח ועל רקע הפלונטר הפוליטי ואובדן הרוב בכנסת, מתכנסת סיעת יש עתיד לישיבה מיוחדת. שר החוץ יאיר לפיד נושא דברים, תוקף את האופוזיציה וטוען לברית בין בצלאל לסמוטריץ' לאיימן עודה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/22 11:38 יג בניסן התשפב

יאיר לפיד: "סמוטריץ' חושב שהוא הסלקטור של אלוהים"
יש עתיד, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

בצל המשבר הפוליטי, מתכנסת היום (ה') סיעת "יש עתיד" לישיבה מיוחדת. יו"ר המפלגה, שר החוץ יאיר לפיד, נשא הצהרה הצהרה מיוחדת ותוקף את האופוזיציה:  "המשבר הפוליטי הנוכחי לא קל, אבל הוא מנוהל. אם נעבוד נכון, הממשלה הזו תהיה פה גם בפסח הבא וגם בזה שאחריו. זה לא יהיה פשוט, אבל זה יהיה".

צפו בדברי לפיד:

לאחר מכן, תקף לפיד בחריפות את חברי הכנסת סמוטריץ' על רקע דבריו מעוררי המחלוקת מוקדם יותר השבוע למנוע מאנשי ימינה להיכנס לבתי הכנסת, וטען כי יש ברית מסוכנת בין יו"ר הציונות הדתית לבין יו""ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה: "הממשלה הזו היא התשובה היחידה לברית הבלתי קדושה, המסוכנת, בין בצלאל סמוטריץ' לאיימן עודה. שני אנשים שעובדים יחד בכנסת בשיתוף פעולה הדוק כדי לגרום לערעור הממשלה והמדינה".

"סמוטריץ' חושב שהוא הסלקטור של אלוהים"

שר החוץ הוסיף כי "סמוטריץ' חושב שהוא הסלקטור של אלוהים, הוא יחליט לאיזה יהודי מגיע להיכנס לבית הכנסת בשבת או בחג, ואיימן שתוקף שוטרים ערבים רק כי הם החליטו להיות חלק מהמאבק נגד האלימות ונגד הטרור".

בהתייחס לגל הטרור ששוטף את ישראל בשבועות האחרונים, אמר שר החוץ: "אנחנו אומרים מפה לפלשתינים: כל מקום שממנו ייצא טרור, יחטוף ויחטוף חזק. מי שישמור על השקט, המדיניות שלנו היא לאפשר לו לצאת לעבוד, לפרנס את משפחתו, לחגוג את הרמדאן בלי הפרעות."

"חג הפסח הוא חג היציאה מעבדות לחירות. השחיתות היא עבדות מודרנית. השנאה היא עבדות המכלה את הנשמה. גזענות ואלימות הם עבדות. מכל אלה גאלה אותנו הממשלה הזו, והיא תמשיך לעשות את זה."

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן