רשמית: נועה תשבי מונתה לשליחה מיוחדת למאבק באנטישמיות

ג'וב יוקרתי: שר החוץ יאיר לפיד מינה את השחקנית הישראלית נועה תשבי לשליחה מיוחדת למאבק באנטישמיות. תשבי תהיה נציגת השר באירועים רשמיים ובפורומים בין לאומיים העוסקים בנושא. לפיד מסר: "תרומתה תהיה רבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/22 17:29 י בניסן התשפב

רשמית: נועה תשבי מונתה לשליחה מיוחדת למאבק באנטישמיות
לפיד ותשבי. "מינוי חשוב", צילום: בועז אופנהיים/ לע״מ

שר החוץ ממשיך במינויים לשלל תפקידים בשירות משרד החוץ מסביב לעולם, והיום (ב') הוא אישר את מינויה של השחקנית והדוגמנית נועה תשבי לשליחה מיוחדת למאבק באנטישמיות. לפיד בירך: "עוד צעד שיחזק אותנו בזירה הבינלאומית".

תשבי תהיה נציגת השר באירועים רשמיים ובפורומים בין לאומיים העוסקים בנושא

על פי הודעת משרד החוץ, תשבי תפעל מטעם שר החוץ בכל מעגלי ההשפעה במאבק באנטישמיות ובדה- לגיטימציה. תיזום פעילות בקהלים רלוונטיים, תוביל שיח בינלאומי בנושא, תעבוד בשת”פ הדוק עם שותפים קיימים ותרתום אנשים וארגונים חדשים למען המטרה, תגיב על אירועי אנטישמיות ותהיה נציגת השר באירועים רשמיים ובפורומים בין לאומיים העוסקים בנושא.

נציין כי תשבי פועלת כבר היום למען ישראל בארצות הברית, זכור במיוחד סרטון שבו היא מסבירה על הקשר בין ארגון הטרור טליבאן שהשתלט על אפגניסטן, לבין חמאס, הסרטון נחסם על ידי אינסטגרם ותשבי תקפה: "פרסמתי סרטון על האופן שבו חוקי השריעה מעיקים על נשים ואינסטגרם הסיר אותו מכיוון שיש בו אלימות, מה שזה לא אומר. אני מבולבלת, אינסטגרם, האם אתם תומכים בדיכוי נשים? מדוע איננו יכולים לדבר על מה שחוק השריעה עושה לנשים?".

שר החוץ יאיר לפיד מסר: "המינוי של נעה תשבי לשליחה מיוחדת במאבק באנטישמיות הוא עוד צעד שיחזק אותנו בזירה הבינלאומית. הסיפור הישראלי בעולם משפיע במעגלים רבים על דעת הקהל ומקבלי ההחלטות, תשבי מביאה עימה ניסיון וגישה שונה לנושא, אני בטוח שתרומתה לעוצמתה של מדינת ישראל בעולם תהיה רבה".