ייפגשו בטקס הסיום? הבנים של הפוליטיקאים היריבים חולקים חדר בבה"ד 1

היריבות בין האופוזיציה לקואליציה לא חודרת את בה"ד 1: שניים מהפוליטיקאים המוכרים בכנסת, משני מחנות שונים, הופתעו לגלות השבוע שהבנים שלהם חולקים חדר בבה"ד 1

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/22 14:28 יב בניסן התשפב

ייפגשו בטקס הסיום? הבנים של הפוליטיקאים היריבים חולקים חדר בבה"ד 1
בה"ד 1, צילום: דובר צה"ל

היריבות הפוליטית בכנסת עלתה שלב בשבוע שעבר עם פרישתה של עידית סילמן מהקואליציה, שתי המחנות עומדים על 60 חברי כנסת כל אחד, השמאל מושך לימין והימין לשמאל, וסערות צצות מדי יום, אם על כניסה לבית כנסת ואם על התיישבות ביהודה ושומרון. אבל במקום אחד אין קואליציה או אופוזיציה, ובנים של שני חברי כנסת מהמחנות השונים משתפים פעולה.

אלו הבנים של הפוליטיקאים שחולקים חדר בבה"ד 1

השבוע נפתח מחזור חדש בבית הספר לקצינים של צה"ל, ובחדר אחד שני צוערים קרביים, בנצי סופר ונבו ביטון, הופתעו לגלות שהאבות שלהם חולקים מקצוע דומה, נציגי ציבור בכנסת ישראל. ההורים הגאים הם חבר הכנסת אופיר סופר ממפלגת הציונות הדתית וחבר הכנסת מיכאל ביטון ממפלגת כחול לבן. אחד באופוזיציה ואחד בקואליציה, בחודשים הקרובים האבות יעבירו לילות לבנים בכנסת, במלחמות הקואליציה אופוזיציה, הילדים לעומת זאת, ישתפו פעולה בלילות לבנים של תרגילים ארוכים.

ח"כ אופיר סופר

ח"כ אופיר סופר צילום: דוברות

ביטון: "גאווה והתרגשות וגם קצת דאגה הורית בריאה"

בתחילת השבוע חבר הכנסת ביטון שיתף בהתרגשות בכניסת בנו לבה"ד 1,"הסעתי את בני נבו אליהו ליומו הראשון בקורס קצינים. את הדרך אני מכיר 33 שנה. מקורס הקצינים ומתפקידי הפיקוד שעשיתי בבה"1 . ובכל זאת נמלאתי גאווה והתרגשות וגם קצת דאגה הורית בריאה. וידיעה ברורה שלא נסתיימה משימתנו להגנת המולדת ולא נוכל שלא לעמוד על המשמר עם בנינו ובנותינו הצעירים והטובים בהגנה על המדינה ובטחונה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן