עמית סגל: האם זה הפורש הבא של ימינה

סיעת ימינה ממשיכה להתפרק: על פי דיווח של הפרשן הפוליטי עמית סגל סגן השר אביר קארה בדרך לפרוש מהמפלגה ואף נפגש היום עם שיקלי וסילמן במטרה להתפלג יחד מימינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/22 20:27 ה בניסן התשפב

עמית סגל: האם זה הפורש הבא של ימינה
סיעת ימינה, הספינה טובעת, צילום: Yossi Zeliger/Flash90

אחרי הטלטלה שהובילה יו"ר הקואליציה לשעבר עידית סילמן כשהודיעה על פרישה מקואליציית בנט, בימין מחפשים נואשות אחרי עריק נוסף שיביא להפלת הממשלה ועל פי הפרשן הפוליטי של חדשות 12, יש עריק חדש בדרך.

אביר קארה במגעים לפרישה

הפרשן הסרוג מפרסם הערב כי אביר קארה קרוב לפרישה, על פי סגל: "קארה ניהל לאורך היום מגעים של שעות עם שיקלי וסילמן שבהם ניסחו הסכם להתפלגות מימינה והקמת סיעה. קארה לא סיפר על כך לבנט, רק אמר שנפגש עם סילמן בנפרד כדי לשכנע אותה לא להתפלג. ובכן, ממתינים לקארה".

בנט: "הממשלה הזו עובדת למען אזרחי המדינה"

בינתיים בנט עושה כל מאמץ על מנת לשמור על חמשת המנדטים שנותרו לו, בתום פגישה ארוכה עם שקד, אורבך, כהנא וקארה, בלשכת בנט מפרסמים התייחסות ראשונה של בנט למשבר, "הדבר המרכזי שאנחנו צריכים לעסוק בו כרגע הוא ייצוב הסיעה והקואליציה. שוחחתי עם כל ראשי המפלגות - כולם רוצים להמשיך עם הממשלה הזו. הממשלה הזו עובדת למען אזרחי המדינה", אמר בנט.

ראש הממשלה הוסיף: "עידית עברה רדיפה במשך חודשים, אלימות מילולית מאנשי ביבי וסמוטריץ׳ ברמה הנוראית ביותר. היא תיארה בפניי את האיומים על מקום העבודה של שמוליק בעלה ועל הילדים שלה בבני עקיבא. היא נשברה בסוף".