יום טוב כלפון עקץ את חברת הכנסת מהעבודה: "את מתבלבלת"

לקראת הפסגה המדינית בשדה בוקר בהשתתפות חמישה שרי חוץ, קראה חברת הכנסת נעמה לזימי מהעבודה לצרף את שר החוץ הפלשתיני | חבר הכנסת יום טוב כלפון עקץ: "את מתבלבלת ביטחון ושלום מגיעים מתוך עוצמה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/03/22 12:25 כד באדר ב'

יום טוב כלפון עקץ את חברת הכנסת מהעבודה: "את מתבלבלת"
יום טוב כלפון, צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

הפסגה המדינית שמתקיימת היום (א') בשדה בוקר בהשתתפות שרי החוץ של ישראל, ארצות הברית, מצרים, האמירויות ומרוקו מסעירה את המערכת הפוליטית. חברת הכנסת נעמה לזימי מהעבודה פרגנה לשר החוץ לפיד על הפסגה אבל קראה לצרף את שר החוץ הפלשתיני, חבר הכנסת יום טוב כלפון פחות התחבר.

לזימי: "לפעול לוועידה כזו גם עם שכנינו הפלסטינים"

הבוקר אמרה לזימי, "ביום היסטורי זה יש לברך לומר ישר כוח לרה"מ החליפי ושר החוץ יאיר לפיד, אך יש לאחל ולפעול לוועידה כזו גם עם שכנינו הפלסטינים. דווקא בתקופה המסתמנת כמתוחה, עלינו להושיט יד להסדר מדיני ולשלום. יותר מדי שנים שאנו חיים על החרב, סופגים קורבנות ולא מאפשרים אופק של חיים משותפים ושלום עבור הדורות הבאים, אבל זו לא גזירת גורל. יכול וצריך להיות פה אחרת. רק פתרון שתי המדינות והסדר מדיני יעניקו את הביטחון האמיתי שאנחנו זקוקים לו, זה הדבר הנכון לעשות למעננו, למענם ולמען הדורות הבאים".

כלפון: "את מתבלבלת"

בתגובה כתב לה חבר הכנסת כלפון: "נעמה היקרה את מתבלבלת. ביטחון ושלום מגיעים מתוך עוצמה ולא מתוך נסיגות והקמת ישות עוינת בלב הארץ. הועידה של היום כמו גם הסכמי אברהם באו לעולם כברית אינטרסים ללא ויתורים או נסיגות מאדמתנו".