מוסי רז: הריסת הבתים מבורכת אבל למה נהרג כלב?

אתמול במהלך פינוי הבתים במאחז קומי אורי כוחות המשטרה הרסו את בית אחד המשפחות על כלב השייך למשפחה שהיה קשור בחצר הבית והביאו למותו | מוסי רז פנה לשר לבטחון פנים עמר בר-לב: "ההריסה מבורכת, אבקש לוודא כי האירוע יתוחקר על מנת למנוע פגיעה בבעלי חיים הנמצאים בשטח במקרים של הריסה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 12:22 יט באדר ב'

מוסי רז: הריסת הבתים מבורכת אבל למה נהרג כלב?
כלב נהרג בפינוי, צילום: ללא

אתמול (ב') התקיים מסע הרס חריג בבנימין: בתיהן של 8 משפחות ובתי כנסת נהרסו על ידי כוחות המשטרה בגבעת קומי אורי.  אחד הבתים נהרס על כלב השייך למשפחה שהיה קשור בחצר הבית מה שגרם למותו. חבר הכנסת מוסי רז ברך על הפינוי אבל ביקש לתחקר את מות הכלב.

קשה לצפייה: כלב נהרג בפינוי


 

במכתב ששלח לשר לביטחון פנים עמר בר-לב כתב רז: "אתמול פונו שני מאחזים בלתי חוקיים בשטחים. מדובר בצעד חשוב, הכרחי ומבורך. אני מקווה כי יהיה המשך למדיניות זו וכי יפונו כלל המאחזים הבלתי חוקיים בקרוב. זהו הדבר הערכי והחוקי לעשות, שישרת את האינטרס של כלל תושבי האיזור לשלום ולבטחון. מתיעוד שהגיע לידי עולה שבמהלך הפינוי נהרג כלב כאשר נמחץ למוות ככל הנראה בידי כלים כבדים ששימשו להריסת המבנים".

רז הוסיף: "אבקש לוודא כי האירוע יתוחקר, ויגובשו במשטרה המסקנות על מנת למנוע פגיעה בבעלי חיים הנמצאים בשטח במקרים של הריסה. למשטרה יש אחריות לא רק כלפי האזרחים והאזרחיות, אלא אף כלפי בעלי החיים הנקלעים למקום, זאת גם בעת ביצוע פעילות חשובה זו".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן