מרכז הבית היהודי יתכנס היום: חגית משה מבקשת הצהרה על נאמנות

מפלגת הבית היהודי מתחילה בתהליך החידוש, מרכז המפלגה יתכנס היום לראשונה מאז הבחירות לכנסת במטרה לנפות חברים שערקו לימינה או לסמוטריץ' | המרכז ימנה את השופט בדימוס אהרון גולדס לראש בית הדין

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 22/03/22 10:51 יט באדר ב'

מרכז הבית היהודי יתכנס היום: חגית משה מבקשת הצהרה על נאמנות
חגית משה, יו"ר הבית היהודי, צילום: חדשות כיפה

כפי שפרסמנו לראשונה, מרכז הבית היהודי יתכנס היום (ג') בישוב נחלים, מדובר בכינוס המרכז הראשון מאז הבחירות ומטרתו הוא ליצור שורה של כינוסים, גם לאחר פסח וגם בקיץ. הכינוס היום יפתח עם אישור בית הדין שיעמוד בראשו השופט בדימוס אהרון גולדס. בכינוס הבא מתכוונים לאשר את חברי המזכירות, הנשיאות ושאר מוסדות בתנועה על מנת שיוכלו לחזור ולעבוד.

טיפול בתופעה של איבוד פעילים לימינה ולמפלגת הציונות הדתית

דבר נוסף שיקרה הערב, הוא טיפול בתופעה של איבוד פעילים לימינה ולמפלגת הציונות הדתית, ממנה סובלים בתנועה. במהלך הכינוס יחולק טופס הזדהות שיעבור בין חברי המרכז, בו הם יתבקשו להצהיר שהם חברים רק בבית היהודי. בימים הקרובים ניתן יהיה להצהיר גם באופן מקוון. 

לאחרונה אמרה יו"ר הבית היהודי חגית משה לכיפה, "כרגע אנחנו עסוקים רק בבית היהודי. על כל דבר שאעשה - התחייבתי לעשות לפי החוקה של המפלגה והכל יבוא בצורה סדורה, ולא מתוך לחץ או מאבקי כוחות. הכול ייעשה בחיבור. אני לא מתרגשת מהדחות, לא צריך להדיח אותי אני יודעת להיבחר. אני יודעת לנצח. אנחנו עובדים מסודר וכשיהיו בחירות - כולם ידעו. זה לא מעסיק אותי". 

גורמים בבית היהודי אומרים היום לכיפה על הכינוס, "מדובר בניסיון מריחה של חגית שמכוונת מטרה להוציא לפועל את הדיל שלה - מינויי מקורבים תמורת ויתור על שר ההתיישבות. אם היא באמת הייתה חפצה בהצלת המפלגה היא הייתה מכריזה על בחירות ומתחילה לשקם את המפלגה".