ניר אורבך לתמר זנדברג: "מומלץ למרצ לחפש תג מחיר אחר"

השרה להגנת הסביבה תקיים השבוע כנס בנושא "תחבורה ציבורית בשבת", וחבר הכנסת מימינה מתנגד לקידום הנושא | מיכל רוזין אמרה ב"שבתרבות" כי מפלגתה מתכננת "תג מחיר" קואליציוני להצבעה על חוק האזרחות

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/02/22 12:25 כא באדר א'

ניר אורבך לתמר זנדברג: "מומלץ למרצ לחפש תג מחיר אחר"
אורבך במליאה, צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ/דני שם טוב

תמר זנדברג, השרה להגנת הסביבה, הזמינה הבוקר (ג') את עוקביה בדף הפייסבוק להגיע לכנס המוניציפאלי של מפלגת מרצ שיתקיים ביום חמישי הקרוב, בנושא "תחבורה ציבורית בשבת". חבר הכנסת ניר אורבך מימינה הגיב לדברי זנדברג: "אם זה תג המחיר שמרצ מחפשת, מומלץ לה לחפש תג מחיר אחר".

"תג המחיר" אותו הזכיר אורבך, כוון לדברי יו"ר סיעת מרצ מיכל רוזין, שאמרה ב"שבתרבות" במודיעין כי מפלגתה מתכננת "תג מחיר" קואליציוני להצבעה על חוק האזרחות שעבר בקריאה ראשונה במליאת הכנסת, כך דיווחה דפנה ליאל.

נזכיר כי מפלגת רע"מ איימה אתמול שלא להצביע עם הקואליציה בעקבות ההחלטה שלא להעביר את חוק האזרחות לדיון בוועדת הפנים במקום לוועדת חוץ וביטחון. ביום ראשון, רגע לפני ישיבת הממשלה נכנסה שרת הפנים איילת שקד לשיחה עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס במשרדו של מזכיר הממשלה שלום שלמה, ככל הנראה בניסיון לפתור את המשבר.

אורבך אמר על כך אתמול: "החוק מגן על האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל. החוק נמצא בקונצנזוס, בליבת האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל. ולכן מאוד כעסנו שבסיבוב הקודם, האופוזיציה הפילה אותו. אני לא יכול להתעלם מהאירועים שאירעו בנגב ובלוד, בעת מבצע שומר החומות. לדבריו, ההיבטים הביטחוניים מאפילים על היבטים אחרים".