הודעה חריגה לחברי הכנסת של הליכוד: אל תיפגשו איתם

חברי הכנסת של הליכוד קיבלו הערב הודעה מיוחדת בעקבות אירוע תקשורתי שהתרחש ברומניה | בליכוד ביקשו מחברי הסיעה שלא להיפגש עם נציגי המפלגה החדשה ברומניה מכיוון שהם מתנגדי חיסונים ואנטישמים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/22 21:00 כז בשבט התשפב

הודעה חריגה לחברי הכנסת של הליכוד: אל תיפגשו איתם
נתניהו בכנסת, צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

מפלגה חדשה ברומניה מנסה ליצור קשר עם חברי הכנסת של הליכוד. המפלגה ששמה AUR הולכת וצוברת פופולאריות ברומניה ומובילה קו בעייתי של התנגדות לחיסונים ואנטישמיות. בעקבות הצהרתו של בכיר במפלגה שבקרוב הוא יפגש עם נציגי הליכוד, קיבלו חברי הסיעה הודעה מיוחדת.

בהודעה שהועברה הערב לכל חברי הכנסת של הליכוד נכתב: "ברומניה נבחרה לפרלמנט מפלגה חדשה – AUR - שהולכת וצוברת פופולאריות, בין השאר, עקב היותה אנטי ממסדית ומתנגדת לחיסונים ולהגבלות. המפלגה הזאת היא מפלגה אנטישמית. רק לאחרונה היא פרסמה הודעה רשמית שממשלת רומניה משקיעה יותר מדי בזיכרון השואה והיא חייבת להפנות את משאביה לדברים אחרים. 

נציגי המפלגה ביקשו לשוחח איתי לאחר הבחירות שם, הרבה לפני שהפרטים הללו פורסמו, וכאשר ביקשתי מהם להוקיע את יון אנטונסקו – ראש ממשלה שרדף יהודים ושיתף פעולה עם היטלר – הם התחמקו. 

אחד ממנהיגיהם התראיין היום לטלוויזיה ברומניה והתגאה שבחודש אפריל הוא ייפגש עם נציגים של הליכוד. אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה : אל תעשו זאת. זה רע למדינת ישראל, רע לליכוד והקהילה היהודית ברומניה ממש מודאגת מההצהרה הזאת". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן