אחרי ששקל להצביע לביבי עידית סילמן נוזפת בבעלה | צפו

אתמול הדהים שמוליק סילמן, שנשוי ליו"ר הקואליציה עידית סילמן כשאמר בראיון כי הוא לא יודע אם להצביע לבנט או לנתניהו, היום מגיבה סילמן לראיון עם סרטון טיקטוק משותף

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/22 15:59 יח בשבט התשפב

אחרי ששקל להצביע לביבי עידית סילמן נוזפת בבעלה | צפו
שמוליק ועידית סילמן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

השבוע התראיין שמוליק סילמן והדהים מדינה שלמה כשאמר שהוא לא יודע אם להצביע בבחירות הבאות לליכוד בהובלת נתניהו או למפלגת ימינה שם מכהנת אשתו עידית סילמן כחברת כנסת בכירה. היום (ה') מוציאים בני הזוג סילמן סרטון טיקטוק בו נראה שמוליק נזוף.

@idit.silman

״חיים שלי, מה אתה עושה פעם הבאה כשמתקשרים לראיין אותך?״ #עידיתסילמן #iditsilman #חכ #ח״כ #כנסתישראל #מפלגתימינה

♬ צליל מקורי - עידית סילמן - Idit Silman

בסרטון שעלה לטקטוק נראה שמוליק יושב נזוף ועצוב על הספה בבית ועידית ניגשת אליו ואומרת, "חיימשלי, מה אתה עושה בפעם הבאה שמתקשרים לראיין אותך?". נציין כי מדובר בסרטון הומוריסטי.

נזכיר כי שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה מימינה, עידית סילמן, ענה אתמול ל"שיחה בהפתעה", של איש התקשורת שרון גל בתכניתו ברדיו "גלי ישראל". תחילה שאל גל את סילמן על הכסף אותו תרם לקמפיין מימון ההמונים שעלה השבוע עבור מימון משפטו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו.

סילמן חשף מדוע החליט לתרום: "קמתי בבוקר ונתקלתי בסרטון של בני משפחת נתניהו עם עורכי הדין שלו. ראיתי שם מישהו עם מגאפון צועק ׳מושחת מושחת׳ והבנתי שאיבדנו את זה, הבנאדם תרם את חייו למדינה, הוא במלחמת חייו, לא יודע, הגענו למצב שאיבדו את זה. תרמתי לא כי הוא צריך את הכסף אלא כהזדהות". בהמשך אמר: "תרמתי לגיוס כי אני אוהב אותם, את משפחת נתניהו".

"הרבה אנשים צריכים לומר סליחה"

שרון גל: "אתה עכשיו בקלפי, שני פתקים לפניך, ביבי וימינה, מה אתה שם?"
שמוליק סילמן: "מי שירכיב את הגוש הגדול יותר, בזה טעינו"
שרון לחץ: "שני פתקים, ביבי או בנט, מי אתה שם?"
סילמן: "אני לא יודע".

סילמן אמר כי הוא חש שלנתניהו עושים עוול. "ביום השבעת הממשלה ראיתי את נתניהו, ניגשתי אליו וביקשתי ממנו שיצטלם איתי, הוא ענה בשמחה, יש לי תמונה איתו. איש לבבי, מנהיג מצוין. אם אתה שואל אותי - צריך לראות איך משנים פה כיוון".