איבתיסאם מרעאנה: "הבת שלי תשמח להישאר ערה בשביל לפגוש את אבו מאזן"

במענה לשאלת חדשות כיפה אומרת היום השרה מרב מיכאלי, "נשקול בחום פגישה עם אבו מאזן" | מיכאלי השוותה בין הערבים שזורקים אבנים על אוטובוסים ביהודה ושומרון לתקיפות על נהגי אוטובוס ברחבי הארץ, "מחוייבים לדאוג לשלומם"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/01/22 17:13 א בשבט התשפב

איבתיסאם מרעאנה: "הבת שלי תשמח להישאר ערה בשביל לפגוש את אבו מאזן"
אבתיסאם מראענה , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בישיבת סיעת מפלגת "העבודה" שהתקיימה היום (ב'), אמרה שרת התחבורה, מרב מיכאלי, במענה לשאלת חדשות כיפה כי, "אנחנו מאמינות ומאמינים בדרך רבין. ביד אחת צריך להיאבק בטרור וביד השנייה לחפש כל דרך להגיע להסכם מדיני שיסיים את הסכסוך הישראלי פלשתיני ויבטיח את ביטחונה של מדינת ישראל לנצח נצחים. זה מה שאנחנו מחויבים לו, ואנחנו עושות בדבר הזה כל מה שאפשר. הדבר החשוב ביותר בממשלה זה לוודא שלא נעשה פעולות שמונעות הסכם עתידי". 


(מיכאלי במענה לשאלת כיפה).

נוסעים ביהודה ושומרון מותקפים שוב ושוב על ידי צעירים ערבים, האם יש פעולות מניעה בנושא? 

"באשר לאבנים, השר לביטחון פנים ואני עובדים בשיתוף פעולה למציאת פתרון להתקפה על נהגי אוטובוס בכלל. אנחנו עדים להתקפות חמורות של יידוי אבנים וגם בדרכים אחרות על נהגי אוטובוס ואנחנו מחויבים לחלוטין לדאוג לשלומם. מה שקורה ביהודה ושומרון כידוע זה באחריות צה"ל ושר הביטחון, הם האחראים למה שקורה ביהודה ושומרון". 

האם  תארחי את אבו מאזן בבית שלך?

מיכאלי חייכה, היססה והשיבה כי "נשקול את זה בחום". חברת הכנסת אבתיסאם מראענה הוסיפה, "אפשר אצלי, אם אורי (הבן של מרב מיכאלי) ישן אז בשמחה רבה. הבת שלי תשמח להישאר ערה בשביל לפגוש את אבו מאזן.

מרב מיכאלי על חיים ולדר: "זה לא דבר מפתיע, לצערי בכל חברה יש עדיין פגיעה מינית"

בפתח ישיבת הסיעה התייחסה שרת התחבורה למותו של הסופר חיים ולדר, מיכאלי אמרה: "בשבוע האחרון נחשפו מקרים קשים מאוד של פגיעה מינית בחברה החרדית, זה לא דבר מפתיע, לצערי בכל חברה יש עדיין פגיעה מינית. מה שכן נחשפנו אליו גם זה היקף עצום של האשמת הקורבן והגנה על התוקף, וזה דבר שהוא פשוט לא יכול להיות. אני פונה לחברותיי וחבריי בחברה החרדית ואומרת לכן ולכם – אתם לא לבד, אל תיראו, אנחנו כאן איתכן ואיתכם. מה שעובר עליכם היום הוא מה שעבר על החברה הכללית בישראל לפני 30 שנה שבמאבק נחוש אנחנו שינינו את המציאות וגם אתן ואתם איתנו ביחד תשנו את המציאות גם בחברה החרדית.

יש לכן למי לפנות אנחנו כאן איתכם, סיעת העבודה ומפלגת העבודה. יש למי לפנות, קו הסיוע לנשים 1202, קו הסיוע לגברים 1203 אל תהססו ואל תחששו אנחנו איתכם".