מזכיר הממשלה הקודמת הוקלט מודה בגריסת מסמכים

צחי ברוורמן היה מזכיר הממשלה הקודם, ובהקלטה שנחשפת הוא נשמע מודה בגריסת מסמכים: "לפני שעזבתי הוצאתי מסמכים מהכספת, נתתי לסגנית שלי ואמרתי תגרסי עכשיו. היא גרסה, ובזה תם ונשלם". הליכוד בתגובה: "מצפים מ'הארץ' לפרסם התנצלות מיידית על הפרסום השקרי הזה"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 29/12/21 22:17 כה בטבת התשפב

מזכיר הממשלה הקודמת הוקלט מודה בגריסת מסמכים
לשכת ראש הממשלה, צילום: דובר צה"ל

לפני כחצי שנה פורסם בעיתון 'הארץ' כי מסמכים רשמיים נגרסו בטרם נכנס נפתלי בנט ללשכת ראש הממשלה. אז הגיבו בליכוד כי "התקשורת שתמיד תקפה אותנו בטענה שתפקידה לבקר את הממשלה, עכשיו מגויסת ללטף את השלטון ולתקוף את האופוזיציה בטענות שווא מגוחכות. הדוגמה האחרונה היא הטענה האבסורדית שבוצעה כביכול גריסה של מסמכים רשמיים בלשכת ראש הממשלה, דבר שלא היה ולא נברא".

היום (ד') מתפרסמת הקלטה בקולו של צחי ברוורמן, מזכיר הממשלה הקודמת, בה הוא נשמע כאומר שאכן נגרסו מסמכים. "לפני שעזבתי הוצאתי מסמכים מהכספת, נתתי לסגנית שלי ואמרתי תגרסי עכשיו. היא גרסה, ובזה תם ונשלם". ברוורמן מסר בתגובה כי "לא היה ולא נברא. כל פעולה שעשיתי במסגרת תפקידי נעשתה כדין וכל רמיזה אחרת היא שקרית וחוטאת לאמת".

גם בליכוד הגיבו לפרסומים וכתבו: "הפרסום ב'הארץ' הוא פייק ניוז. מדובר בהקלטה של שיחה שנערכה בין מיכאל האוזר-טוב לבין מזכיר הממשלה הקודם צחי ברוורמן ובה מתייחס ברוורמן למסמכים אישיים שלו ולהעתקי מסמכים של מזכירות הממשלה, ולא למסמכים מקוריים, שאין להם שום קשר לנתניהו או ללשכת ראש הממשלה. בכל מקרה כל מסמכי המדינה מתועדים דיגיטלית".

"בניגוד לפרסום השקרי, לא מדובר על גריסת מסמכים בלשכת ראש הממשלה ולא מדובר בהקלטה ש'נחשפה' יש מאין אלא במניפולציה שקרית שמוצגת לציבור ללא גילוי נאות, כשמפרסם ההקלטה ומקליט השיחה הוא בנו של ח״כ צבי האוזר, חבר הקואליציה שמתנגד לליכוד ולראש הממשלה לשעבר נתניהו. אנו מצפים מ'הארץ' לפרסם התנצלות מיידית על הפרסום השקרי הזה", חתמו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן