אחרי החרם: וליד טאהא מחזיר את חוק החשמל לוועדת הפנים

חוק החשמל מתקדם: מחר יגיע החוק לדיון בוועדת הפנים לקראת אישור סופי במליאה, אחרי שהושגו ההבנות בין שרת הפנים איילת שקד לסיעת רע"מ

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 26/12/21 13:56 כב בטבת התשפב

אחרי החרם: וליד טאהא מחזיר את חוק החשמל לוועדת הפנים
הפזורה הבדואית בנגב, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ועדת הפנים והגנת הסביבה בראשות ח"כ וליד טאהא תתכנס מחר (ב') לדיון בהצעת חוק התכנון והבנייה, חיבור לחשמל, למים או לטלפון של חברי הכנסת וליד טאהא, מנסור עבאס, מאזן גנאים, אימאן ח'טיב יוג'ידא רינאוי-זועבי, להכנה לקריאה שנייה ושלישית.

נזכיר כי בשבוע שעבר חבר הכנסת מאזן גנאים מסיעת רע"מ אמר: "רע"מ תפרק את הקואליציה אם לא ייצא עשן לבן מפגישתם של איילת שקד עם ווליד טאהא הערב". על הסער שחולל אמש כשהלך לפגוש את האסיר המשוחרר ראאד סלאח.  "אני גאה לבקר אצל השייך ראאד סלאח. רע"מ לא מתחה ביקורת עליי".

מאז נפגשו וליד טאהא ואיילת שקד ביוזמת שר האוצר אביגדור ליברמן, הפגישה הייתה טובה וליד טאהא ימשיך לקדם השבוע חוקים בוועדת הפנים, כפי שזה נראה כרגע, החוק ישאר במתכונתו המקורית ללא השינויים שדרשו חברי סיעת רע"מ, בין השינויים שדרשו ברע"מ, הפקעת הסמכויות מהשרה שקד.

חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי מסיעת הליכוד מיהר לתקוף הבוקר את שקד וכתב, "אם שני החוקים עולים מחר בוועדת הפנים, ב"אדיבות" ואליד טאהא זה אומר ששוב הממשלה ושקד התקפלו מלא מלא ומכרו את הנגב".