במהלך השבוע בנט יכנס לבידוד של שלושה ימים

ראש הממשלה, נפתלי בנט, המריא כעת לביקור היסטורי ראשון באיחוד האמירויות, במענה לשאלת כיפה מבהירים גורמים בלשכת בנט כי עם חזרתו יכנס ראש הממשלה לבידוד

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 12/12/21 17:00 ח בטבת התשפב

במהלך השבוע בנט יכנס לבידוד של שלושה ימים
בנט, צילום: חיים צח, לע"מ

בהזמנת יורש העצר של איחוד האמירויות, שייח׳ מוחמד בן זאיד, ראש הממשלה נפתלי בנט המריא היום (א׳) לביקור במדינה. מדובר בביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי באיחוד האמירויות, והוא יפגש עם שורה של בכירים במדינה. בעקבות הביקור, עם חזרתו ארצה יכנס בנט לבידוד.



גורמים בסביבת ראש הממשלה מבהירים כי בנט יכנס לבידוד כמו כולם על פי הנחיות משרד הבריאות. כרגע איחוד האמירויות מוגדרת כמדינה כתומה והבידוד לשבים ממנה הוא שלושה ימים ובכפוף לשתי בדיקות קורונה.

נפתלי בנט: "ביקור היסטורי, ראשון מסוגו"

להלן דברי ראש הממשלה עם המראתו: "אני שמח להמריא לביקור היסטורי, ראשון מסוגו, באיחוד האמירויות. אני אפגש שם עם יורש העצר, מוחמד בן זאיד, ועם עוד שרים וגורמים בכירים באמירויות. הביקור נועד להעמיק את שיתופי הפעולה בין המדינות בכל התחומים. היחסים מצוינים וענפים, ועלינו להמשיך לטפח ולחזק אותם, ולבנות את השלום החם בין שני העמים".

בסוף השבוע ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, סיכמו על הארכת המגבלות הנוכחיות בנתב"ג, למשך 10 ימים נוספים, החל מהיום (א') חובת הבידוד לשבים לישראל, מחוסנים ושאינם מחוסנים, תוארך באמצעות צו מנכ"ל משרד הבריאות, בכפוף לאישור ועדת הבריאות של הכנסת.

חובת המלונית לשבים ממדינות אדומות תובא לאישור הממשלה, ותיכנס לתוקף בכפוף לאישור ועדת החוקה של הכנסת. עוד סיכמו רה"מ ושר הבריאות לדון בימים הקרובים בבחינת מגבלות נוספות ובתמריצי התחסנות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן