שמחה רוטמן נגד ניר אורבך: "אתה צוחק עלינו"?

חברי ימינה גינו את הפיגוע הקשה בהר הבית ושלחו איחולי החלמה לפצועים | חבר הכנסת שמחה רוטמן לא התרשם מתגובתו של ניר אורבך וכתב: "החבר החדש שלך מנסור, נגד מגנומטרים בהר הבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/21 12:40 יז בכסלו התשפב

שמחה רוטמן נגד ניר אורבך: "אתה צוחק עלינו"?
ח"כ שמחה רוטמן, צילום: Sraya Diamant/Flash90

האירוע הקשה הבוקר בעיר העתיקה לא השאיר את חברי הכנסת אדישים. חבר הכנסת ניר אורבך שלח איחולי החלמה לפצועים וכתב: "אני סומך על כוחות הביטחון וממשלת ישראל שימגרו את הטרור", אבל חבר הכנסת רוטמן תקף את הניסוח של אורבך.

"היום נרצח אזרח ליד הר הבית. המקום הקדוש ביותר ליהודים. בשבוע שעבר התקיים דיון בועדת החינוך בכנסת על חשיבות הגברת הלימודים על הר הבית בבתי הספר. היום הזה מחדד עד כמה הדיון היה חשוב ורלוונטי מתמיד. כאשר הטרור מנסה לפגוע לנו בגוף אנחנו מנצחים אותו בעוצמת הרוח" כתב אורבך.



"אני סומך על כוחות הביטחון וממשלת ישראל שימגרו את הטרור ויפעלו ביד קשה אל מול מי שמעז לפגוע בישראל ובקודשיו. אני שולח החלמה מהירה לפצועים", הוסיף.

"אני לא מאמין"

רוטמן תקף את הניסוח של אורבך וכתב: "אני לא מאמין שצריך להגיד את זה, אבל לא ניר. היום לא נרצח "אזרח". היום נרצח יהודי, על ידי פעיל של חמאס התנועה האחות של רע"מ. זו התנועה שהבחור שמעביר לה כספים עמד ליד בנט ועבאס כשחתמו. זוכר כיצד נלחם מנסור, החבר החדש שלך, נגד המגנומטרים בהר הבית? עוצמת רוח? אתה צוחק עלינו"?.

גם שר הדתות כהנא הגיב לפיגוע הקשה וכתב בטוויטר: "משתתף בצערם של משפחת ההרוג ומתפלל לרפואה שלמה לכל הפצועים באירוע הקשה בעיר העתיקה. מחזק את כוחות הביטחון על הנחישות והסיום המהיר של האירוע. אזרחי ישראל צריכים להרגיש בטוחים בכל מקום, ללא חשש לחייהם. ממשלת ישראל מחויבת לכך. אגרוף ברזל מול הטרור".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן