"אתה מאיים עלי?" צעקות בוועדת הפנים בין וואליד טאהא לבן גביר

מהומה בוועדת הפנים של הכנסת. חברי הכנסת איתמר בן גביר ואורית סטרוק התעמתו בוועדת הפנים עם יושב הראש וואליד טאהא על רקע השינויים בחוק החשמל, והוצאו מהדיון. בן גביר: "גם אם יוציאו אותי מאה פעמים, לא אפסיק לומר להם את כל האמת בפנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/21 13:46 יא בכסלו התשפב

"אתה מאיים עלי?" צעקות בוועדת הפנים בין וואליד טאהא לבן גביר
איתמר בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

סוער בישיבת ועדת הפנים בראשות וואליד טאהא על רקע חוק החשמל, החוק אותו יזמה סיעת רע"מ ונועד לאפשר חיבור קבוע לחשמל של בנייה בדואית לא חוקית. שרת הפנים איילת שקד אישרה את החוק והוא עבר בטרומית וכעת נידון בוועדות הכנסת, אלא שבזמן ששקד בחו"ל ח"כ וליד טאהא מסיעת רע"מ משנה את סעיפי החוק כך שיחולו על מבנים נוספים שנבנו ללא היתר.


(צפו בעימות).

ח"כ איתמר בן גביר מסיעת הציונות הדתית אמר לטאהא: "אתה מאיים עליי?" טאהא ענה לו: "אני מאיים להוציא אותך". בן גביר הוסיף: "טרוריסט מחבל. אתה רוצה לזרוק עליי אבנים כמו בסורוקה? אתה מחבל בעם ישראל, אתה רוצה להרוס את המדינה". לאחר הדברים הללו הוצא בן גביר מהוועדה.

גם חברת הכנסת אורית סטרוק העלתה תהיות על החוק והשינויים של טאהא בו, וגם היא הוצאה מהוועדה. סטרוק אמרה: "מאיפה הדבר הזה שאזרח מבקש בקשה ואם תוך 45 יום לא ענו לו אזי ההחלטה חיובית- איש הישר בעיניו יעשה".

בן גביר מסר אחרי הוצאתו: "כאשר אני אומר לחברי הכנסת מרע"ם את האמת, הם לא יכולים לשמוע, ומוציאים אותי מהדיון. גם אם יוציאו אותי מאה פעמים, לא אפסיק לומר להם את כל האמת בפנים".