מתחברת יותר לחברים מהרשימה המשותפת: גלית דיסטל מפתיעה

חברת הכנסת מהליכוד מתייחסת לחברי ימינה ותקווה חדשה, אותם היא מכנה "12 המופלאים", ואומרת: "מתקשה נורא לומר להם שלום". על חברי הרשימה המשותפת: "לפחות הם נאבקים למען הציבור שלהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/11/21 17:50 ז בכסלו התשפב

מתחברת יותר לחברים מהרשימה המשותפת: גלית דיסטל מפתיעה
גלית דיסטל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברי כנסת רבים מהליכוד לא היו רוצים לראות את מי מחברי ימינה ותקווה חדשה מקבלים שיריון לרשימת מפלגתם בבחירות הבאות. אחת מהם, גלית דיסטל אטבריאן, נשאלה היום (ה') בתכנית "שחור לבן" של "ערוץ כנסת", מה היה קורה אם יו"ר הקואליציה עידית סילמן מימינה, היתה מבקשת שיריון בליכוד.  

"אני מתקשה נורא לומר שלום אפילו ל-12 המופלאים מימינה ומתקווה חדשה, קשה לי" השיבה דיסטל, שהסבירה: "הרבה יותר קל להיות נחמדה גם לחברים מהמשותפת מאשר לאנשים האלה. יש לי התנגדות עמוקה מן היסוד ואלחם בכל כוחי נגד האג'נדה של המשותפת, אבל לפחות הם נאבקים למען הציבור שלהם ולפחות הם אומרים את מה שהם מתכוונים אליו". 

נזכיר כי חבר הכנסת מימינה, יום-טוב כלפון אמר לפני מספר ימים כי קיבל הצעות מהליכוד: "נתניהו אמר לי לבוא לליכוד - השבתי בשלילה". בנוסף, סילמן חשפה השבוע באולפן "חדשות 12" כי בעבר קיבלה מהליכוד שתי הצעות לערוק ולהגיע אליהם: "קיבלתי שתי הצעות מהליכוד לעבור אליהם, לא הייתי בדיבור עם יש עתיד, ארוץ רק עם ימינה".

חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד מיהר להגיב לסילמן, וכתב בטוויטר: "מתחייב בזאת להתנגד בכל כוחי למי שיגיע עם הרעיון ההזוי לצרף את סילמן לליכוד. מעדיף לשבת באופוזיציה כל הקדנציה ולא להכניס אנשים חסרי עקרונות לליכוד".

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן