אין עתיד בימינה: עידית סילמן בוחנת הצטרפות למפלגתו של יאיר לפיד

יו"ר הקואליציה וחברת ימינה בוחנת אפשרות להצטרף למפלגת יש עתיד בבחירות הבאות, והיא דנה ברעיון עם מקורביה ואף גיששה אצל גורמים במפלגת המרכז-שמאל | סילמן: "עם כל הכבוד לכל "יודעי הדבר" - לא היה ולא נברא"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/10/21 12:04 יח בחשון התשפב

אין עתיד בימינה: עידית סילמן בוחנת הצטרפות למפלגתו של יאיר לפיד
סילמן ולפיד. יתאחדו?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ליו"ר הקואליציה עידית סילמן יש עבודה רבה בימים של משברים פנימיים בתוך הממשלה ומחוצה לה, אך לא נראה שאנחנו בדרך לבחירות. על אף היציבות היחסית של הממשלה, סילמן בוחנת אפשרות לקבל שיבוץ במפלגת יש עתיד בבחירות הבאות. סילמן הספיקה לדון בכך עם מקורביה וגיששה אצל גורמים במפלגתו של שר החוץ יאיר לפיד, כך פורסם הבוקר (א') בגל"צ.

מלשכתה של סילמן נמסר בתגובה לפרסום: "אין טעם להגיב לספקולציות מיותרות, בוודאי לא לכאלה שמתעסקות ביום שאחרי הכנסת הזו - בעוד ארבע שנים. ח״כ סילמן ממשיכה לעסוק רק בבריאות ובעשייה למען אזרחי ישראל. ניבחן במעשים. בריאות לכולם".

מספר שעות לאחר הדיווח על הגישושים של סילמן, הגיבה חברת הכנסת: "עם כל הכבוד לכל "יודעי הדבר" - לא היה ולא נברא. אני גאה להיות חלק ממפלגת ימינה".

חבר הכנסת שמחה רוטמן הגיב לדברים, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "רפורמת הגיור של מתן כהנא כבר נושאת פירות. עידית סילמן משלימה במהירות את הליך הגיור הרפורמי, ועוברת לשמאל "על מלא. מעניין איזו כשרות תהיה על הכיבוד במסיבת ההמרה".

נזכיר כי סילמן החלה את דרכה הפוליטית בימינה לקראת הבחירות לכנסת ה-22, כשהוצבה במקום השמיני ברשימתה ולא נבחרה לכנסת, לאחר שהרשימה זכתה בשבעה מנדטים. לאחר הבחירות מונתה על ידי הרב רפי פרץ ליו"ר מרכז הבית היהודי.

לקראת הבחירות לכנסת ה-23 עזבה את הבית היהודי, עברה למפלגת הימין החדש, הוצבה במקום השביעי ברשימת ימינה שקיבלה שישה מנדטים ושוב לא נכנסה לכנסת.

סילמן הוצבה במקום השמיני ברשימת ימינה לכנסת ה-24 ובפעם השלישית לא הצליחה להיכנס לכנסת. בעקבות התפטרותו של ראש עיריית שדרות אלון דוידי מרשימת ימינה יום לפני ההשבעה, סילמן מצאה את עצמה במשכן הכנסת. עם הקמת ממשלת ישראל השלושים ושש, מונתה ליושבת ראש הקואליציה ולתפקיד יו"ר ועדת הבריאות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן