גלית דיסטל: איבתיסאם מרעאנה עושה לי בית ספר

חברת הכנסת מהעבודה הצליחה למצוא זמן בין דיון בוועדות לנאומים במליאה כדי לקרוא ספר, בחרה דווקא בזה של חברת הכנסת מהליכוד וסיפרה: "מתגלה עולם ומלואו שכל כך קרוב במלים ומעבר להם לעולם שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/21 10:24 ו באב התשפא

גלית דיסטל: איבתיסאם מרעאנה עושה לי בית ספר
דיסטל, הופתעה מהפרגון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הימים האחרונים במליאת הכנסת מתאפיינים בצעקות, גידופים במהלך הנאומים ובעיקר איבה בין האופוזיציה לקואליציה שנדמה כי הגיעה לשיא. אך בין כל הרגעים האלה, ישנם רגעים של פרגון הדדי בין חברי הכנסת, גם כשתהום פוליטית פעורה בין הצדדים.

חברת הכנסת איבתיסאם מרעאנה ממפלגת העבודה עוררה סערה בימים האחרונים כשמונתה לחברה בוועדת חוץ וביטחון. בין נאום לנאום היא מצאה זמן לקרוא ספר של חברת כנסת מהליכוד וסיפרה על כך בטוויטר: "קוראת את גלית דיסטל אטבריאן בספרה ״טווס בחדר מדרגות״ שנמצא אצלי בספרייה בבית למעלה משנה. מתגלה עולם ומלואו שכל כך קרוב במלים ומעבר להם לעולם שלי".

בעקבות דבריה של מרעאנה, הגיבה הסופרת והח"כית דיסטל-אטבריאן ואמרה: "איבתיסאם היא חברת הכנסת היחידה מהשמאל שהקימה קול צעקה אחרי שחטפתי גידופים במליאה ובתקשורת. הכעיס אותה נורא שנשות הימין חשופות בצריח ללא הגנה, אז היא כתבה טור על כל הפמיניזם הסלקטיבי הזה. הבוקר היא גם מפרגנת לספר שלי. האישה הזאת עושה לי בית ספר במובן הכי חיובי של המילה".