בנט לחברי ימינה: "לא צריך להוכיח שאנחנו ימניים - צריך להעביר תקציב"

ראש הממשלה תקף בישיבת סיעת ימינה את ראש האופוזיציה, ואמר כי מנהג העברת הכסף לחמאס הופסק: "מזוודות הכסף לחמאס זו המצאה שלו - אני הפסקתי את זה" | על האופוזיציה אמר: "הם לא מצליחים להחביא את הבקיעים בתוכם. חכו ליום שאחרי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/11/21 16:29 כח בחשון התשפב

בנט לחברי ימינה: "לא צריך להוכיח שאנחנו ימניים - צריך להעביר תקציב"
בנט, צילום: Yoav Dudkevitch/POOL

ברקע דיוני התקציב המדינה הארוכים ולקראת ההצבעה המתוכננת עליו בסוף השבוע, ראש הממשלה נפתלי בנט נשא היום (ד') דברים בפתח ישיבת סיעת ימינה. בדבריו תקף בנט את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ואמר כי אף לא שקל אחד מתקציב המדינה יעבור לארגון הטרור חמאס. 

"אנחנו בתוך אם כל הקמפיינים, פייק בעוצמות אדירות. אגב, אני לא חשבתי שביבי ילך על קטע של כסף לחמאס כי זאת נקודה תרופה שלו - הרי מזוודות הכסף לחמאס זו המצאה שלו - אני הפסקתי את זה. אבל אין הגיון בשיגעון - אני אומר פה את המובן מאליו אין אגורה מתקציב המדינה שעוברת לעזה, או לחמאס. אין סעיף תקציבי כזה ולא יהיה כזה. זה שקר מהיסוד.

האסטרטגיה שלו כרגע זה לייצר חייץ בין מרכיבי הקואליציה. הוא ישתמש בכל הכלים שברשותו. יש תשובה אחת לכל זה וזה העברת התקציב. ברגע שנעביר את התקציב זה ייתן לנו יציבות".

ראש הממשלה אמר לחברי סיעתו: "לא צריך להוכיח שאנחנו ימניים ולא צריך להוכיח שניצחנו.
צריך להעביר תקציב.זה הניצחון".

על מצב האופוזיציה אמר בנט: "אתם תראו שיש גבול למכונה הזו. היא תיחלש במידה ניכרת. כבר עכשיו הם לא מצליחים להחביא את הבקיעים בתוכם. חכו ליום שאחרי".


(בנט בפתח ישיבת הממשלה)

מוקדם יותר, התייחס בנט לדברים החריפים שאמר אמש חבר הכנסת משה גפני: " יש כמה חברים באופוזיציה שממש איבדו את זה בימים האחרונים, ראיתי את התמונות, זה דבר בלתי נתפס. הנשק שלנו הוא האמת, מה שאנחנו בונים ועושים פה. אנחנו מעלים את המדינה על המסלול, זו האמת. זו משימה כבירה, חשובה, ציונית ממדרגה ראשונה, והאמת תנצח". 

לאחר מכן הוסיף בקשה לברור מילים, "זה זמן השיא לאיפוק, גם בהתבטאויות, גם בציוצים, אם לא צריך לומר משהו - לא לומר. לא צריך לטלטל בימים הרגישים האלה את הספינה כדי להרוויח עוד נקודה בבייס".