סוער במליאה בן גביר התעמת עם מנסור עבאס: "אתה מגנה רוצחי חיילים?"

ח"כ איתמר בן גביר עלה לנאום נגד תקציב המדינה ושאל את ח"כ מנסור עבאס אם הוא מגנה רוצחי חיילים, עבאס ניסה להתחמק מהשאלה והתשובה שלו לא הצליחה להרגיע את בן גביר

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/11/21 12:41 כז בחשון התשפב

בן גביר התעמת עם מנסור עבאס: "אתה מגנה רוצחי חיילים?"
בן גביר במליאה,, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הדיונים על תקציב המדינה נמשכים ללא הפסקה וחבר הכנסת איתמר בן גביר התעמת במליאה עם חבר הכנסת מנסור עבאס. בן גביר הציף שוב את הטענות על קשר בין מפלגת רע"מ לטרור ופנה לעבאס ישירות: "אתה מגנה רוצחי חיילים?".


(בן גביר לעבאס: אתה מגנה רוצחי חיילים?).

במהלך נאומו פנה בן גביר למנהל הישיבה מנסור עבאס ושאל: "אני שואל אותך, תגיד לי שמי שרצח תינוקת הוא לא שאהיד. אתה מגנה רוצחי חיילים?, אני אומר לך תגנה רצח, גם בעבר לא גינית. אתה מגנה את מתפללי הר הבית שזרקו בקבוקי תבערה על שוטרים?". עבאס ענה: "תחזור לראיונות שלי ותראה. אנחנו כרע"מ מקדמים חזון של שלום, ביטחון, שוטפות וסבלנות בין יהודים לערבים".

בן גביר לא נרגע והוסיף לתקוף: "אתה מדבר בסיסמאות, אתה מגנה זורקי בקט"בים?". עבאס ענה: "אתה זוכר מה היה בהר הבית? מה עשה איתמר בן גביר שהלהיט את הרוחות ומה עשה מנסור עבאס, אני הלכתי למסגד וגם לבית הכנסת שבלוד והרגעתי את הרוחות". בן גביר לא הסתפק בתשובה ותקף: "אני שואל שוב, אתה מגנה זורקי אבנים? אתה מערבב את כולם. אותי לא תערבב".