"מטומטמים" | לכבוד יום הגיבוש לקואליציה אספנו את כל המתקפות מהשבוע האחרון

חברי הכנסת והשרים בקואליציה עושים דרכם אל יום הגיבוש באולמי האחוזה במודיעין. כדי שלא יתקעו בלי נושאי שיחה, אספנו בשבילם את כל המתקפות הטריות בקואליציה המגובשת

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 29/10/21 11:46 כג בחשון התשפב

"מטומטמים" | לכבוד יום הגיבוש לקואליציה אספנו את כל המתקפות מהשבוע האחרון
צילום: פלאש 90

אחרי סכנת ביטול בעקבות בחירת מקום לא כשר, חברי הקואליציה מגיעים זה אחר זה ליום הגיבוש הכי מדובר במדינה. בין המנות הכשרות למופע האלתורים של הסטנדאפיסט אדיר מילר, אספנו לכם את כל האמירות התוקפניות של חברי הקואליציה, רק מהשבוע האחרון.

יום שני: הרקע הוא החלטתו של שר הביטחון בני גנץ להכריז על שישה עמותות פלשתיניות ארגוני טרור. מיכאלי תקפה את גנץ ומפלגת העבודה כתבה: "מי שמכריז הכרזות מדיניות עם השלכות בינלאומיות באופן חסר אחריות, בלי תיאום ובלי הכנה, ומי שמאשר בניה של 3,000 יחידות דיור ביו"ש, איך נאמר, רבין הוא לא".

גנץ לא נשאר חייב ובכחול לבן צייצו בטוויטר: "מי שקורא לסרבנות לגיוס שלא יטיף על אחריות מדינית וביטחונית". השרה פנינה תמנו שטה הוסיפה: "איך נאמר פחות עבודה יותר מר"צ".

יום רביעי: ימינה על המוקד. סגן השר אביר קארה התבטא בחריפות נגד תקנות נגישות בבתי עסק ואמר כי הן קומוניסטיות, ח"כ שירלי פינטו תקפה את קארה וכתבה: איך אתה מסוגל להישיר מבט לי ול-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלויות ולטעון שחובת ההנגשה היא קומוניזם? האמירה שלך טובלת בפופוליזם זול". קארה תקף בחריפות: "מפלגה של מטומטמים" ועזב את קבוצת הוואטסאפ המפלגתית.

איילת שקד הוסיפה שמן למדורה כשהקלטה ישנה בה תקפה קשות את שני השרים הבכירים בני גנץ ויאיר לפיד הגיעה לידי עמית סגל: "לפיד הוא אדם שטחי ועושה לנו פיגוע כל שבוע ובנט מחלץ אותו", אמרה על לפיד. "גנץ יפרק את העסק. הוא בכלל לא ראש ממשלה. יותר גרוע מלפיד", הוסיפה על שר הביטחון.

יום חמישי: ראש הממשלה נפתלי בנט מצטרף אף הוא לבלגן הקואליציוני עם חשיפת דברים שאמר לפני מספר שבועות על הסיכוי שיאיר לפיד יהיה ראש ממשלה: "מעריך שהרוטציה לא תתקיים. הממשלה תתפרק בסבירות לא מבוטלת, בין התקציב לבין מועד החילופים ממגוון סיבות״.