ניר אורבך: "יותר מדי שנים מרב מיכאלי הייתה באופוזיציה" | שיקלי עקץ בתגובה

למרות ביקורת רבה בימין על השרה מרב מיכאלי שהודיעה השבוע כי "יותר מדי שנים מדינת ישראל הייתה מדינת יהודה ושומרון", השותף לקואליציה ניר אורבך פרגן: שמח שהיא איתנו | שיקלי תקף: "מרגש"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/10/21 13:54 ט בחשון התשפב

ניר אורבך: "יותר מדי שנים מרב מיכאלי הייתה באופוזיציה" | שיקלי עקץ בתגובה
ניר אורבך, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ניר אורבך החמיא לשרת התחבורה מרב מיכאלי והצליח להרגיז את הח"כ הסורר ממפלגתו עמיחי שיקלי. אחרי ששרת התחבורה יצאה נגד התמיכה בה זכו תושבי יהודה ושומרון אורבך פרגן לשרה ואמר שהממשלה מחויבת ליהודה ושומרון. שיקלי פחות התרגש.

אתמול (ה') אמרה שרת התחבורה מרב מיכאלי כי סדר העדיפויות השתנה, "יותר מדי שנים מדינת ישראל הייתה מדינת יהודה ושומרון, הגיע הזמן שהיא תחזור להיות מדינת הנגב והגליל". ח"כ אורבך צינן את הביקורת וענה לשרה: "‏יותר מדי שנים מירב מיכאלי ומפלגת העבודה ישבו באופוזציה. שמח שהם איתנו בקואליציה, אז מעדכן- ממשלת ישראל מחוייבת ותמשיך להיות מחוייבת במידה שווה לנגב ולגליל, ליהודה ולשומרון".

הח"כ הסורר של מפלגת ימינה תקף את אורבך והגיב לשותפו לסיעה: "‏מרגש לגלות כי חלק בלתי נפרד מחזון ימינה הוא להשיב את מפלגת העבודה לשלטון. אני מודה,  פיספסתי את החלק החשוב הזה במצע. תודה על תזכורת חשובה".

בתחילת השבוע התייחס אורבך לפיצוץ המגעים בין השרה שקד לרוטמן סביב חוק האזרחות ששוב נפל במליאה, "אני מראש המלצתי לאיילת שקד לא להיכנס איתם למו"מ, לי יש ניסיון של מו"מ עם אנשי האיחוד הלאומי, הם אומרים כל מיני ודברים ואח"כ חוזרים בהם מכל מיני סיבות ואח"כ משקרים בראש חוצות, זו לא הפעם הראשונה. אגב זה גם היה בשאלה כן או לא ממשלת ימין", אמר אורבך.


(ניר אורבך התבלבל עם יו"ר האופוזיציה? לא בטוח).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן