אש בליכוד | אמסלם תוקף את ברקת: "חתרן שמסתתר מאחורי שכירי חרב"

קרבות בין חברי הכנסת של הליכוד: בעקבות הצעתו של ח"כ דודי אמסלם להגביל הון עצמי של מתמודדים לכנסת מלחמת הירושה צברה תאוצה | "נמנע מהמיליארדרים לקנות שלטון בכסף", אמר אמסלם על ברקת

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 09/10/21 22:34 ג בחשון התשפב

אש בליכוד | אמסלם תוקף את ברקת: "חתרן שמסתתר מאחורי שכירי חרב"
ברקת ואמסלם, צילום: Hadas Parush/Flash90

נתניהו עוד עומד בראשות המפלגה אבל כל בכירי הליכוד נערכים ליום שאחרי. כשעל המגרש נמצאים הפוליטיקאים החזקים במדינה, אף אחד לא לוקח סיכונים. לאחרונה החלה מערכה מתוקשרת בין ח"כ דודי אמסלם לח"כ ניר ברקת ששברה שיאים הערב (ש') עם מכתב חריף מלשכתו של אמסלם.

הסכסוך המתוקשר פרץ בין היתר בגלל כוונתו של אמסלם להגביל שימוש בהון עצמי בריצה לכנסת, נושא בו הייתרון של המיליארדר ברקת מורגש היטב. בין השניים הוחלפו מסרים מאשימים והערב לא חסכו אנשי אמסלם במילים, "מצחיק שאנשי קדימה בליכוד ממשיכים לקשקש בקומקום ולנסות למכור ספין עלוב, מופרך והזוי על חבירה של אמסלם הנאמן לסער שנטש. יש כאלה, כמו אמסלם, שנשארים נאמנים לדרך ולמנהיג בכל מצב בניגוד לברקת החתרן מספר 1 במדינה שמסתתר תמיד מאחורי שכירי חרב, ומתחמם על הקווים בחוסר סבלנות ולויאליות בסיסי", כתבו בלשכת אמסלם.



בסביבת אמסלם המשיכו לתקוף ואמרו: "נראה שכל רצונו של ברקת הוא להשתלט על שלד בורסאי ולרכוש אותו מכספי החשבון באיי הבתולה. מתפקדי הליכוד חכמים יותר מהכל ולא מסתנוורים מאורחים לרגע, גם אם יש להם הרבה ממון. למרות ההכפשות של מר ברקת החוק הזה יעבור בעזרת ה', ואנחנו נמנע מהמיליארדרים לקנות שלטון בכסף".

שמו של ברקת עלה בשבוע שעבר בפרשה לא מחמיאה.  קרוב ל-12 מיליון מסמכים נחשפו בדליפה הכלכלית הגדולה אי פעם. המסמכים שדלפו ממסר חברות בכירות שמעניקות מקלטי מס לשועי עולם חשפו עד כמה מנהיגים ברחבי העולם מנצלים מקלטי מס ושורה של התנהלויות כלכליות שאינן עולות בקנה אחד עם החוק או עם הצהרותיהם הפוליטיות של אותם מנהיגים. 

כלפי ברקת נטען כי בזמן שהחל לכהן כח"כ ב-2019, העביר את מניותיו לאחיו, אלי ברקת. לפי ארגון שומרים שחשף את הפרשה בישראל העברת המניות אינה תואמת את הנחיות ועדת האתיקה של הכנסת שדורשת לא להעביר מניות לבן משפחה אלא לחברת אחזקה ציבורית. כמו כן טוענים בשומרים כי חברת איטורו בה לברקת היה חלק, בחרה להירשם באיי הבתולה הבריטיים שם מס החברות עומד על 0%.


(הרמטכ"ל, יחזקאל והרס"ר - צפו בבדיחה של דוד אמסלם במליאה).