נתניהו: "בנט הסיר את הסגר וקיבלנו פיגוע" | כהנא: "״שוב הוא רוקד על הדם"

ראש האופוזיציה תקף את ראש הממשלה שפעל לטענתו בניגוד לעמדת מערכת הביטחון, והוסיף: "הממשלה הכושלת שלו מכילה אלף מתים מקורונה" | השר לשירותי דת לא נותר חייב: "מוטב שאלוף משחררי המחבלים ייתן לתקן את הנזקים שגרם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/09/21 22:46 ז בתשרי התשפב

נתניהו: "בנט הסיר את הסגר וקיבלנו פיגוע"  | כהנא: "״שוב הוא רוקד על הדם"
נתניהו וכהנא, צילום: פלאש 90

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף הערב את ממשלת ישראל והעומד בראשה נפתלי בנט, על מגוון סוגיות בהן הממשלה הנוכחית כושלת, לטענתו. בין השאר: המצב הביטחוני, קורונה, ביקורו של בנט במצרים ומה שהוא מכנה "מתנות חינם לפשלתינים". 

נתניהו פתח ואמר: "לפני יומיים, בניגוד לעמדת המשטרה, בנט הסיר את הסגר על יהודה ושומרון. את התוצאה המצערת קיבלנו היום בפיגוע טרור בתחנה המרכזית בירושלים. אני משבח את כוחות הביטחון שנטרלו את המחבלים בפיגועים בירושלים ובגוש עציון, ושולח איחולי החלמה לפצועים". 


(זירת הפיגוע היום)

ראש האופוזיציה המשיך ותקף: "בזמן שבנט נמצא במצרים כדי לתת עוד מתנות חינם לפלסטינים ולהחזיר אותם לסדר היום העולמי, הממשלה הכושלת שלו מכילה אלף מתים מקורונה, מכילה בריחת מחבלים מהכלא, מכילה את רצח הלוחם בראל שמואלי ז״ל, מכילה את הירי לדרום, את חזרת הטרור לרחובותינו". 

לסיום הוא אמר: "הממשלה חייבת להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. היא חייבת למנוע את עשרות הנפטרים מקורונה מדי יום כתוצאה מהשתוללות המגיפה בלי הנחיות ובלי אכיפה. הממשלה הכושלת הזאת חייבת להפסיק להיות עסוקה בהישרדותה הפוליטית ולהתחיל לעבוד למען בריאותכם ולמען ביטחונכם, למענכם אזרחי ישראל".

מי שהגיב לדבריו החריפים של נתניהו היה השר לשירותי דת מתן כהנא: "נתניהו שוב רוקד על הדם בעוד אזרחים ישראלים נפגעים. למרות שהוא יודע שגופי הביטחון כולל המפכ״ל עצמו המליצו על הסרת הסגר, הוא משקר במצח נחושה כדי לגזור קופון פוליטי ציני. מוטב שאלוף משחררי המחבלים בהיסטוריה ייתן לתקן את הנזקים שגרם".