חגית משה: "מפלגת הבית היהודי לא יוצאת למפקד"

חברי מרכז הבית היהודי התאספו הערב להרמת כוסית חגיגית וסכמו שנה פוליטית סוערת | יו"ר המפלגה שידרה אופטימיות: "כבר היו הזדמנויות בעבר שהספידו אותנו אבל אנחנו כאן כדי להישאר"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/09/21 21:00 כד באלול התשפא

חגית משה: "מפלגת הבית היהודי לא יוצאת למפקד"
חגית משה בהרמת הכוסית, צילום: דוברות חגית משה

יו״ר מפלגת הבית היהודי חגית משה נשאה דברים הערב בפני חברי מרכז המפלגה שהתאספו לרגל השנה החדשה. חברי כנסת לשעבר הגיעו להרמת הכוסית שנערכה בישיבת הכותל, מוטי יוגב חש ברע ופונה לבית החולים.

בצל יציאתה של מפלגת הציונות הדתית לפריימריז אמרה חגית משה: "הבית היהודי לא יוצא למפקד, במשך שנים היה בית לכל הדתיים הלאומיים וגם היום ניתן לראות שהבית היהודי הוא המייצג בשטח את צרכי הציבור הדתי לאומי על כל גווניו עם עשרות נציגים בשלטון המקומי בכל רחבי הארץ שדואגים בפועל לצרכי הציבור שלנו". 


(חגית משה בריאיון לחדשות כיפה).

עוד הוסיפה משה כי למרות חוסר הייצוג הזמני בכנסת הבית היהודי נשאר גורם משפיע: "לא משנה אם התקציב החינוך הדתי נכלל בבסיס התקציב או מגיע בדרכים אחרות, בפועל בממשלה חילונית שלא חששה לקצץ בהרבה תחומים, אנחנו אלה שפעלנו  מאחורי הקלעים והצלחנו לשמור על תקציבי החמ״ד ולדאוג למוסדות בציונות הדתית״.

הרמת כוסית הבית היהודי

הרמת כוסית הבית היהודי                                                                                                       צילום: דוברות חגית משה

״כבר היו הזדמנויות בעבר שהספידו את הבית היהודי אבל אנחנו כאן כדי להישאר, נמשיך לפעול למען הציבור שלנו ואני בטוחה שצעד אחרי צעד נחזיר את המפלגה לגודלה הטבעי״ סיכמה משה.

ח"כ לשעבר מוטי יוגב הגיע גם הוא לאירוע סיכום שנה של מפלגת הבית היהודי בישיבת הכותל בירושלים. במהלך האירוע החל הח"כ לשעבר לחוש ברע וצוותי רפואה הוזעקו והחלו לטפל ביוגב שפונה לבית חולים. קיים חשש כי מדובר באירוע מוחי.